Jump to content
PyroForum.nl

Waar woon je?


morpheus

Waar woon je?  

219 members have voted

  1. 1.

    • Noord-Holland
      23
    • Zuid-Holland
      48
    • Utrecht
      11
    • Gelderland / Overijssel
      40
    • Zeeland / Flevoland
      10
    • Noord-Brabant
      28
    • Limburg
      12
    • Friesland
      7
    • Groningen / Drenthe
      18
    • BELGIE
      22


Recommended Posts

Fryslân is het best, wij hebben niet alleen een accent maar ook een eigen taal :o


Ja nu kan ik je wel tegenspreken, maar zoals voor elke eigenwijze persoon geldt, dat hij/zij toch in die illusie gelooft en er niet uit weersproken kan worden. :huh: Verklaart gelijk die eigen taal... :D

Gekheid hoor!

Dialect spreek ikzelf nagenoeg niet, omdat het Twentse dialect veel te onbenullig is vind ik. Persoonlijk vind ik wel dat we hier een mooi stukje natuurwaarde hebben, die ik persoonlijk erg koester.

Zijn er trouwens nog meer Twentenaren?
Link to comment
  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 years later...
Ik woon tussen Bilthoven en Zeist.
Halfuurtje van Utrecht en 20 minuten van Amersfoort. Ik hoor hier nog wel eens knallen enzo het hele jaar door dus misschien nog een pyro in de buurt? ^_^


Ik woon ook in die regio, het zou goed kunnen dat je mij weleens gehoord heb aangezien ik het hele jaar door wel wat afsteek. ^_^
Link to comment
Ik woon tussen Bilthoven en Zeist.
Halfuurtje van Utrecht en 20 minuten van Amersfoort. Ik hoor hier nog wel eens knallen enzo het hele jaar door dus misschien nog een pyro in de buurt? ^_^


woon zelf ook 20-15 minuutjes van amersfoort af en ik hou van salutes dus wie weet ^_^.
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...