Jump to content
PyroForum.nl

Ik ben Paul


Paul

Recommended Posts

:D :D Hallo Iedereen,
Ik ben dus Paul, al op leeftijd (LOL) en lurk al een aardig tijdje mee.
Volgens mijn vrouw ben ik aan mijn 2e jeugd begonnen en krijg steeds meer de behoefte om de dingen te doen die ik een jaartje of 40 geleden bijna dagelijks deed.....
Zo had ik in onze wijk het Carbidschieten geïntroduceerd en de jeugd was razend enthousiast het eerste jaar. De jaren daarna viel bijna iedereen weer terug in de oude gewoonte van zuipen, blowen en de boel vernielen.
Vroeger liepen mijn neef, mijn vrienden en ik altijd te klooien maar maakten niets kapot en bliezen geen vuilnisbakken op omdat die na 31 december ook nog gebruikt werden. We hebben ooit is per ongeluk 42 stalruiten laten sneuvelen maar dat was per ongeluk. De zwartkruitbom met elektrische ontsteking was iets te zwaar.
Verder hebben we wel eens 3 dagen met piepende oren rond gelopen en we dachten op zijn minst dat dit de rest van ons leven zo zou blijven en bij mijn neef kwam ineens de brandweer met gillende sirene voorrijden en die moest wel erg dicht in de buurt zijn dachten wij. Ze rolden slangen uit door de poort en vervolgens kwamen ze voorbij het achterraam......bleek één van onze geprepareerde rookbommen in de schuur te zijn afgegaan en had de buurman de brandweer gebeld (en dat midden in de zomer haha).
Heb wat dingen te vragen vandaar mijn aanmelding aangezien ik wel wat ervaring heb op andere fora.
Ik hoop op een leuke en informatieve tijd!

Edited by Paul
Link to comment
Welkom.
Leuk :D eentje van de oude garde.

Heb een leuk en veilig verblijf.
Mocht je vragen hebben zoek eerst even met de zoekfunctie, kijk deze al behandeld zijn, zo niet stel deze dan gerust.

groeten user1


Hallo User1,

Thx voor het welkom,
We snuffelen verder en bij vragen trek ik aan de bel...

Grtz
Paul
Link to comment
Welkom!

Meestal is het zo hoe ouder des te verstandiger.
Alleen houden wij hier niet zo van het woord bom...

Ik wens u een prettig en informatief verblijf op het forum.


Hallo Pyrobass,

Thx voor het welkom,

Sorry voor mijn uitdrukking, zal proberen niet meer op deze manier te "ontploffen" :D

Grtz
Paul
Link to comment

Woorden als explosief, detonatie en deflagratie passen hier beter thuis.
Bommen zijn nare dingen :D en dikwijls bedoeld om mensen pijn mee te doen.
Als ik het zo hoor zou je eens kunnen kijken naar flash composities.
Gamekeepers database bevat veel info.

Edited by User1
Link to comment
  • 14 years later...
×
×
  • Create New...