Jump to content
PyroForum.nl

Forum Update en Toekomst


Recommended Posts

  • Root Admin

Beste PyroForum.nl leden,

Toekomst

Ik ben van plan om PyroForum.nl de komende jaren nog gewoon in de lucht te houden maar in een meer besloten vorm. Voor mij ligt de focus op het behouden van de community voor de huidige leden.

Om het beheer van PyroForum.nl toekomstigbestendig te maken zullen de volgende wijzigingen doorgevoerd worden:

  1. [direct] PyroForum.nl = Invite only
    Het is per heden is het niet meer mogelijk om te registeren als nieuw lid van PyroForum.nl. Geregeld wordt PyroForum.nl overvallen door een golf van spamgebruikers. Dit is een veiligheidsrisico en zorgt voor extra werk voor de moderators. Via een huidig lid of via Contact Us kan er een verzoek ingediend worden voor een nieuw lidmaatschap. Een moderator zal het lidmaatschapverzoek beoordelen en handmatig een account aanmaken. 
     
  2. [1 april 2024] Verwijderen van accounts met 0 posts
    Om veiligheidsredenen zullen alle gebruikers met 0 posts verwijderd worden. Heb je geen posts gemaakt en wil je account behouden open dan een voorsteltopic in Ik ben... of log ten minste 1 keer in vóór 1 april 2024. 
     
  3. [1 april 2024] Wachtwoord opnieuw instellen alle accounts
    Om veiligheidsredenen worden de wachtwoorden van alle accounts opnieuw ingesteld. Je kan je wachtwoord opnieuw instellen met emailadres dat hoort bij je gebruikersaccount.
     

Update

Ik heb de forumlicentie vernieuwd en de software bijgewerkt naar de laatste versie van Invision 4. Dit is waarschijnlijk de laatste update die PyroForum.nl gaat krijgen.

 

Groeten Gamekeeper. 

Link to comment

Miss een gekke vraag maar omdat je aangeeft het word voortgezet als meer een besloten clubje houd dat dan in dat iedere bestaande gebruiker ook op het afgeschermde gedeelte kan of blijft dat nog gewoon besloten besloten….  Vind wel echt top dat je gewoon door gaat… 👍🏻

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...