Jump to content
PyroForum.nl

Games


Duvel

Recommended Posts

Ikzelf speel graag games. Hier een lijstje van games die ik wel eens online speel:

Unreal Tournament 3
Command & Conquer Generals Zero Hour
Call of Duty 4
Half-Life (alle)

Misschien zit er een game tussen die een van jullie ook wel eens online speelt? Dan kunnen we een keer tegen elkaar in een server... misschien zelfs een pyro-gaming-clan uit de grond stampen? ;)

Hier nog even speciafieke specs van mijn hardware dat draait op Windows XP SP2:
Asus P5K (moederbord); Intel Duo Core @ 2330Mhz (cpu); GeForce 8800GTS 512MB (videokaart)

Link to comment
  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik speel hier wel eens Worms via een Windows emulator. De specs van mijn computer zijn dan ook niet echt spetterend, Worms kost vrijwel 100% van de CPU. Het draait wel vloeiend verder.

866 MHz Intel Pentium III
512 MB SDRAM (PC-133)
4 MB shared videogeheugen

Link to comment

Ik ben sinds een paar weken weer begonnen met het online pokeren (Party Poker) serieus op te pakken. Nadat ik om half acht van mijn stage terugkom, poker ik twee uurtjes en dan ga ik naar bed. Gemiddeld verdien ik hier in de week zo'n 25 dollar mee. Is niet echt veel, maar als je ook maar iets verdient met je hobby is het al leuk.

Ten tijde van de hype is het eigenlijk verpest voor mij. Ik ben begonnen in de hypetijd, en toen was de lol er na een paar weken al weer vanaf. Nu is het weer leuk vind ik.

Andere games speel ik eigenlijk niet. Ik speel wel soms Age of Empires II en Call of Duty II, maar geen online games.

Misschien als er meer mensen Party Pokeren, dat we een keer een tafel kunnen reserveren om lekker tegen elkaar te spelen?!

Link to comment
  • 8 months later...

Speel ik die-hard:
-counter-strike: Condition Zero
-Call of Duty 1

Speel ik:
-CoD 2
-UT 1(H)
-Jedi knight 2:Jedi Outcast
-Warcraft 3
-Guildwars

Speel ik af en toe:
-Gratis MMORPGS als ik niks te doen hebXd
-Renegade Paintball
-D&D online
-LOTR: BFME 1

Gemiddelde slaap per nacht: 4 tot 6

Specs:
Intel Core2Duo 3.3 Ghz
nvidia GF 8800 GT Ultra
een of andere rare 7.1 sound card(doet het overigens goed)
Diehard CRT scherm gamer
Keyboard+mouse: Logitech G15 en G9
2x 2 ghz DDR3 Ram
Cat 5 cable connected

Link to comment

Neem aan dat dat aardig goed is voor een pc ? heb er zelf geen verstand van.
Ik heb vroeger af en toe strategiespellen gespeeld zoals Age of Empires II, Age of Mythology en Red Alert II natuurlijk. Laatste jaren geen spelletjes meer gespeeld, haal uit andere meer meer (sociale) lol.

Btw, wtf is een MMORPGS :o ?

Link to comment

om mijn lijstje ook maar even door te geven:

Op dit moment ben ik (weer) aan het uitspelen:
Red Alert 3
Farcry 1
Doom 3

Spellen die ik soms nog steeds speel/spellen die ik kapot heb gespeeld:
World of Warcraft(nee, die speel ik nu niet meer, maar heel veel gedaan)
Half life 2 inc episode 1 en 2
Generals
CnC 3 Tiberium Wars
Supreme commander
Warcraft 3
Call of Duty 1-4
Overlord
Counter Strike Source
Morrowind/Oblivion(elder scrolls serie)
Team fortress 2
Bioshock(waarbij ik moet opmerken dat ik die verdomme 2x heb geinstalleerd, en toen ik een nieuwe harddisk kreeg kon ik bioshock niet meer spelen, een of ander leuk grapje van de makers...Ter beveiliging zeggen ze zelf, dat je hem niet op meer dan 2 plekken tegelijk kan spelen, na 2x installeren doet ie t niet meer :o )

Alles op de PC, en het is een redelijk lijstje. En dit zijn dan alleen de games die ik echt heel vaak doe of heb gedaan, anders zou ik nog wel even door kunnen gaan. Ja, gamen is een hobby van me maar nee, ik speel niet extreem veel per dag.

Edited by Underlord
Link to comment

Gears of War 2, net - vandaag - uit en het zou nu al verboden moeten worden... :o Vreselijk geweldadig in vergelijking met, tja, alles wat ik (ooit gespeeld) heb. Voor de Xbox is dat trouwens GoW1 en GTAIV, niet echt truttige games dus, maar misschien wel in vergelijking met GoW2.


Ik laat trouwens subtiel weg dat ik tot een week geleden rond de [Veel] uur per dag een - nota bene gratis - MMO-weetikveel uit Korea (Lees: Fantasievol, geen WoW achtige zooi though. Zwaardkunst meets The Matrix is more like it) heb gespeeld. "Gunz" wel te verstaan. Wat mensen erover zeiden bleek te kloppen; 80% van de mensen vind het meteen niks, maar als je maar even doorspeelt kom je er niet meer van af. Voor ik het doorhad stond ik net buiten de top 1000 en zat - zit - ik in een clan die de halve top 10 van de wereld, - waaronder de nummers 1 en 3 - huisvest. Het idee van het spel en de manier waarop je er steeds beter in kan worden zijn nog steeds leuk, de graphics helaas ietwat gedateerd vergeleken met titels als GoW2 en GTAIV. Toch zonde.

Praten over wat er leuk aan is kan helaas niet echt, tenzij met iemand die er ook veel te veel tijd in heeft gestoken. Ik kan wel met een simpele meting laten zien waarom skill echt naar voren komt in Gunz: Als je op 'hoog niveau' speelt druk je zo'n 8 toetsen binnen 0,8 seconden in met een bepaalde volgorde en timing. Dat soort combinaties blijf je herhalen, aan elkaar plakken en variëren om te zorgen dat jij zo veel mogelijk schade doet zonder geraakt te worden.

Probeer eens binnen 0,8 seconden het volgende in te klikken: Spatie | Linker Muisknop | Shift | Dubbelklik D | Linker Muisknop (Ingedrukt houden) | 2 | Dubbelklik A | 1
Wissel dit af met Spatie | Linker Muisknop | Shift | Dubbelklik W | Linker Muisknop | Shift, na deze shift begin je met de spatie van een andere combinatie. Wanneer je deze twee dingen allebei binnen de seconde in de goede timing kan doen ben je aardig op weg. Vergeet niet te mikken...



Waarom ik dit hele verhaal opschrijf? Misschien dat je het kan raden; Er is voetbal op de televisie en ik kan nu dus even geen GoW2 spelen. Life's tough.








Uit: "Een vrijdagavond zonder bier"

Link to comment

Call of duty 4 is te bruut :o

Kga laatste tijd wel is naar de game syndicate in Rotterdam, misschien kent een aantal leden dit wel. Het zit bij Blaak. Maar daar zitten we dan met zn 4-en op een of andere ultra pc tegen elkaar te gamen, erg relax.

Verder speel ik thuis nog wel is Morrowind, maar na ook de uitbreidingspaketten te hebben voltooid is het niet meer zo leuk. Ook dungeon keeper en tombraiders vond ik gaaf, met name tombraider 3.

Ik heb een:

-pentium 4 2.6GHZ
-FSB 800 MHz
-1024 mb geheugen
- en een geforce FX 5200 die alles verneukt, iemand aanrader voor een goede, niet al te dure kaart?

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...