Jump to content
PyroForum.nl

Filmpjes


domino

Recommended Posts

Uhh waarom 150g ANAL in een tunnel? Ook handig dat alle beschrijvingen in het nederlands zijn, goed voor de politie als ze even goed op dit forum rondkijken en zien wat voor een stommiteiten er uitgehaald worden! Maargoed het is niet mijn strafblad :D

Ik moet zeggen dat die lading PBX wel mooi is echter had je die beter kunnen begraven aangezien je zo die boom onnodig naar zijn grootje helpt.

En 1kg HE charge zo dichtbij? Wil je dood ofzo? :lol:

Edited by pyrobass
Link to comment
Goh, dit lijken wel precies de reacties die ik over de PM voorspelde..
Veel meer valt er niet te reageren/vragen, (hint)
Hoogstens dat het lomp is om 150 gram in een tunnel te detten, maar dat is al eens gemeld.
Verder beetje zonde van je PBX om NASAloos aan een boom te knopen, al dat werk, het 10-dubbele van een ANNM lading.
En dat het nogal risicovol is m.b.t. scrapnell bij die kg.
En taalgebruik.
Maar goed, altijd maar de negatieve dingen eruitlichten gaat bij mij persoonlijk in de koude kleren zitten. Edited by High Density
Link to comment
tja je hoeft er ook niet naar te kijken hoor
Nu ja,
Ik sta er immers niet live bij :lol: dus ik hoef de bonken grind niet uit me oog te pulken.
Ik ga echt niet de moeite nemen je ergens van te overtuigen, als je jezelf perforeerd, ben ik koffie drinken.
Je bent zelf oud en wijs genoeg om dat te snappen hoop ik. :D
Link to comment
  • 3 weeks later...

Ik hoop dat ik dit filmpje niet duppelpost ofzo maar ik heb het nog nergens tegengekomen.

Een stukje Grieks vermaak op Pasen. Hoe dat deze mensen niet de hele boel in brand steken weet ik ook niet.
Ze blijken wel geen quickmatch nodig te hebben. Misschien eens naar daar op reis gaan om rocketsticks te verzamelen?

http://www.youtube.com/watch?v=GwYrPhLBvz8...feature=related

Ziet er toch enigszins gezellig uit :lol:

-Greets Destroyer-

Edited by destroyer
Link to comment
Guest Goner
Two rival churches fire thousands of rockets at each other as part of annual firework battle.


De kerken hebben daar tenminste echt een goed doel om hun geld aan uit te geven! :lol:
Link to comment
WTF :D grappig dat ze "slightly dangerous" zeggen. Wel mooi om te bezien maar ik kan me niet voorstellen dat daar jaarlijks geen ongevallen gebeuren.

Inderdaad, als daar geen ongelukken gebeuren waarom doen wij dan nog aan veiligheid ?! (niet gemeend veiligheid boven alles natuurlijk!)
Gelukkig hangen ze er geen headers aan anders zou het echt wel een slachtveld worden.
Nuja traditie is traditie zo kan je tenminste verklaren waarom je enkele 100den grammen meal in je kast liggen hebt :lol:

-Greets Destroyer-
Link to comment
Guest Goner

Een mengsel van Ammoniumnitraat en Aluminium is (volgens mij) niet slaggevoelig, het lijkt me dus sterk dat het daarvoor wordt gebruikt.

Ik zou eerder denken aan gewoon de (oude vertrouwde) chloraat en zwavel composities.

Link to comment
Guest Goner

Dat had ik toch niet verwacht...

On January 14th 2008, a man in Red Wing, Minnesota was accused of detonating 100 lb (45 kg). of Tannerite inside the bed of a dump truck by shooting it with a .50 caliber rifle from 300 yards (270 m) away. The ensuing blast could be felt at Prairie Island Nuclear Power Plant, and officials from the FBI, BATF, Nuclear Regulatory Commission, US Postal Service, and the US Coast Guard became involved, along with local law enforcement agencies.[3]

The man, Brian Wesley Childs, was arrested for gross disregard for human life and destruction of property with an explosive or incendiary.[4][5] Childs has since pleaded guilty to detonating an explosive device and unlawful possession of components for explosives, for which he was fined $2,583 and sentenced to three years' probation; the charge of disregard for human life was dismissed.[6]

Neh die amerikanen zijn toch altijd zo verstandig... :lol:
Link to comment
Guest Goner

Voor het eerst dat ik die vent eens zie...

Ik heb net mijn eerste whistle pijl gebouwd (met de kit van Pyrostuff, 19.7mm) en bij de statische test waren er in het begin enkele stoten te horen. Daarmee bedoel ik dat het fluiten enkele keren snel achter elkaar stopte en weer door ging. Komt dit door een ongelijke druk bij het laden van de raket?
Ik heb continu een druk van 800~1000 Kg gebruikt.

Link to comment
  • 3 weeks later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...