Jump to content
PyroForum.nl

Muziek


domino

Recommended Posts

  • Replies 269
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat ik eerder zei was eigenlijk maar een greep uit wat ik luister. Heel veel elektronische muziek, reggae en een paar daarvan afgeleide stijlen, en ook wel eens hip-hop. ik vind een boel goed zolang het maar niet in de top 40 staat, dat is vaak te commercieel en verliest zijn oorspronkelijke waarde (vaak, niet altijd).
Muziek die wel leuk is op een ouderwets gezellig feest en met een biertje in de hand. Pater Moeskroen! doorspoelen naar 0:30

Link to comment

Een paar jaar geleden heb ik gepost dat ik nogal fan was van punk,
nu is daar wel wat verandering in gekomen :) ; geef mij maar liefst (psychedelische) rock uit de jaren '60-'70.

De vroege Pink Floyd (vóór Dark Side of the Moon, zoals Julia Dream, Fat Old Sun, One of these days en zeker ook 'A Saucerful of secrets', zoals Mercurius postte), The Doors, The Who, Phish (=hedendaags!), Grateful Dead, The Byrds, Cream, Jefferson Airplane, Quicksilver Messenger Service,... Ook 35007 (Nederlandse band) klinkt lekker.

'n Ander, meer hedendaags genre dat me wel bevalt is post-rock, met bands zoals God is an astronaut (GIAA - All is violent, all is bright), Mogwai, Joy wants eternity, If these trees could talk, etc.

Edited by Sobrero
Link to comment
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...