Jump to content
PyroForum.nl

weer eentje


ThaDawg

Recommended Posts

Het is natuurlijk simpel. Als je geen spullen hebt staan kunnen ze het ook niet afnemen. Maar je bent pas in overtreding als je chems opsluit zoals ik eerder heb geschreven.

Als je HE hebt staan dan ben je natuurlijk vreselijk de sigaar. Dat is direct een overtreding wet wapens en munitie.

Op basis van de suggestie dat je iets bij PS hebt gekocht .......Nee! En Zo ja! Wat dan nog!? Hoe komen ze aan die informatie!? Uit de PC van PS. Waar is de wet op privacy ineens gebleven. Wie geeft justitie het recht jouw koopgedrag te monitoren van spullen die gewoon legaal zijn. En daarna de suggestie te wekken dat je er iets mee doet wat niet mag. Op basis van wat zou je niet kunnen kopen in een webshop. Alleen omdat het Pyrostuff of Pyroparts heette. Volgens mij zijn er nog zat webwinkels waar je ook gewoon chems kan kopen. En omdat die geen Pyrosupplier zijn worden die niet gesloten. De regels zijn heel duidelijk. Het is per september 2014 niet toegestaan een aantal oxidisers aan particulieren te verkopen. Daarna mag een particulier ze vanaf maart 2016 niet meer in bezit hebben. Dus simpel gezegd je kan ze nu nog gewoon legaal kopen en tot mrt 2016 voor handen hebben. Dit is de wet en niet anders.

Dat ze hoog spel spelen als ze op de koffie komen is natuurlijk heel intimiderend. Maar ook jij hebt het recht aan je kant. En een agent behoort als geen ander die wet te kennen en te dienen.

Link to comment

Ik heb bij ps nooit chems besteld en misschien dat dat een verschil maakt maar ik heb nog niks gezien hier. Als ze hier komen mogen ze idd eerst even een huiszoekingsbevel tonen maar ik heb op wat overblijvselen van o&n zoals wat prime mcrh pulver en een tiental stars niks meer liggen.

Link to comment

Het is een optelsom bij elkaar, ik kreeg gisteren mijn (werk)laptop terug en agent kon mij vertellen dat het een samenhang van omstandigheden was.

Er was namelijk ook via M.A een telefoontje gepleegd door iemand.

Samen met de lijst van PS was dit voldoende om bij mij de boel op de kop te zetten.

Dit wordt in het begin niet aan je doorgegeven, alleen dat het bij PS vandaan kwam, fijne jongens die politie.

Ik had helaas een paar kilo buskruit liggen voor mijn kleine fonteinen en het maken van stars en een 150 gr ruby red voor fakkels.

De rest als losse stoffen: Aluminium poeder, Magnesium poeder, BariumChloraat, dextrine, red gum, enz, enz.

Link to comment
  • 8 months later...

Beste mensen,

Ik heb tot op heden nog steeds niets gehoord van OM, ik hoop dat het in de doofpot verdwijnt.

Wel heb ik enorm veel spullen liggen die ik graag wil verkopen.

PM mij ff als je interesse hebt.

Betreft de gehele fabriek( haha) voor KClO4 en KClO3.

Voedingen, Cellen (25 L) en cathodes + anodes

Inclusief de chemicalien en indicatoren voor aantoning Chloraat in Perchloraat.

Heb ook inline pH monitoren liggen inclusief KCl gevulde electroden van industriële kwaliteit.

Ik heb ook nog een aantal tafelmodellen pH meters te koop.

Groet van Dewpoint.

Link to comment
  • 3 months later...

kunnen we daar uit leren

Kan je wel een beetje op weg helpen wat ongeveer in me opkomt als ik zoiets lees:

1 maak geen KNSU roker op een gaspit
2 sta niet te roken naast een batch KNSU
3 droog je AN/organics roker niet naast een houtkachel

Of iets in die slinger Edited by High Density
Link to comment

De AN/organics vallen af HD, daar verbrand je je niet aan.

Het is natuurlijk maar speculeren maar ik denk ook in de richting van gesmolten KNO3/Suiker. Vlam in de pan tijdens het roeren.. brandje erna is natuurlijk te verwachten met die vulkaan die afgaat in je pan.

Link to comment
×
×
  • Create New...