Jump to content
PyroForum.nl

Gelukkig 2015


Recommended Posts

Die van jou zag er erg netjes uit.

Ik moet eerst alles van verschillende telefoons bij elkaar rapen en aan elkaar plakken.

Maar was een mooi avondje, alles goedgegaan. Op een knaller na die via een boom tegen een auto wiel aan kwam te liggen. Gelukkig niet de mijne.

Link to comment

Beste wensen iedereen!

Ik voel mij op dit moment ook erg opgelucht! ^_^

Geen noemenswaardige incidenten hier in het oosten.

Maar toch wil ik dit nog even kwijt....ik was samen met mijn vriendin en onze gasten nog geen 5 seconden buiten of de sterren vlogen ons en andere toeschouwers om de oren en knalde oerend hard uit elkaar. Wat bleek nou; was een vader onder toeziend oog van zijn 2 zoons, gewoon potten (aangestoken dat wel) richting straat aan het slingeren. (Kan zeker geen etiketten lezen)

Dus wij alert en snel dekking zoeken.

Toen het eerste gevaar geweken was, zag mijn vriendin tot haar grote verbazing dat (alhoewel nog niet eens zo gek) zijn zak vol met vuurwerk in de fik stond. :wacko:

Wonder boven wonder en met gevaar voor eigen leven kreeg hij de zak gedoofd. Wij gauw erlangs doorlopen naar onze stek.... woorden mompelend van: wat een ontzettende kluns, knurft, sukkel, rund, klootzak, ploert, hufter, stomme pappie!!!!

Vuurwerk is ook zooooo gevaalijk! ;) Daar moet je echt mee oppassen hoor!

Even later zagen we dat ie er een beetje handigheid in begon te krijgen en ook een beetje richting kon geven aan de gekleurde sterren

die uit een romeinse kaars schoten.

Ja....richting het voorraam van de woning waar ie verbleef om de aandacht te trekken van mensen die achter het raam naar buiten stonden te kijken.

My god!!! Ze bestaan echt nog!

Edited by de.leeuw62
Link to comment

Bij ons op straat ook een ramp voorkomen, een buurman van paar huizen verder op dacht even een 5 inch ball shell zo op grond af te steken.

Terwijl hij geen idee had dat zo'n ding in een mortier buis hoort, laat staan het in een krappe straat af te schieten.

Achteraf heeft hij bewaard en besloten het ergens in de zomer op een weiland af te laten schieten, wel vanuit een buis uiteraard.

Link to comment

Onee het is alweer bijna een week geleden! :o Maar alsnog iedereen een GOED NIEUWJAAR!

Hier was het vuurwerk zeer geslaagd! ik heb het groter aangepakt dan ooit tevoren :P op 2 onverklaarbare foutjes na ging alles flawless.

In het weekend zal ik wel even een filmpje in elkaar draaien van alle shells, het zijn er teveel om apart te uploaden.

Haha het was wel lollig, normaal steek ik nooit mn vuurwerk thuis af maar dit jaar wel en 2 dagen na o&n zie ik 2 dorpsgenoten met elkaar praten en ving hier en daar wat op van wat ze zijden. Zegt de 1; ja dit jaar waren de knallen wel flink wat harder dan voor gaande jaren, de ander: ja inderdaad andere jaren was het niet zo hard. ^_^ toen moest ik wel even gniffelen.

Link to comment
×
×
  • Create New...