Jump to content
PyroForum.nl

Het 'Wat-ga-jij-vandaag-doen-topic'


Sharkie

Recommended Posts

Deze avond dacht ik is even laat ik een elektrolyse apparaat maken, nou ik opzoek en ha! gevonden een kapotte telefoon oplader!
Glazen potje gezocht en alles klaargemaakt en ja hoor het werkt!
Wat een simpel systeem is het eigenlijk ook, momenteel er een roestig boutje in zitten wie heerlijk zit te bruisen, en aan de andere kant grafiet staafjes voor potloodpennen.

En er is nou niet bepaald gelogen over de chloor geur.. allemachtig! :blink:

Link to comment

Weer hard gewerkt dit weekend, ik heb weer echt zin in oud en nieuw!

Ik zat wat oude topics door te lezen en het is leuk om je eigen ontwikkeling van de afgelopen 4-5 jaar te zien, qua leeftijd en ook qua kennis. We jammer dat veel oude bekende als miech, explomaan, danny bp, mr stijntje, warez, sharkie, weirdo en sinds kort natuurlijk ener maar ook andere jongens er niet meer zijn. Ben benieuwd wat er van ze geworden is :)

Edited by midge
Link to comment

Miech is ook het studenten leven ingegaan, weirdo zal nog wel druk bezig zijn de vrouwen en danny is meestal rond o en n wel wat actief. Snooby, ik wist niet dat jij explomaan ook kende haha. Hard studeren zou ik t niet willen noemen meer, hij is gestopt nu met z'n master he :). Hoop wel voor m dat het allemaal goed bevalt daar in peru.

Link to comment

Haha nou leuk om te horen :). Ik ben dit jaar ook het studentenleven ingegaan, lid van het corps en hoop volgend jaar senaat. Al bijna een jaar een vriendin maar ik kan het toch elk jaar weer niet laten om al mijn prioriteiten opzij te schuiven voor dit haha.

Link to comment

Nou bijzonder stil hier maar bij mij ging alles perfect! Niks maar dan ook niks aan te merken! Bombettes en shells waren echt schitterend! Iedereen hier een gelukkig nieuw jaar en hopenlijk wat meer leven dan het afgelopen droevige jaar voor puro. Filmpjes komen snel :)).

Link to comment

Om te beginnen: Iedereen een gelukkig 2014 gewenst!

Vandaag even mijn kater uithangen.

Vannacht is bij mij verre van goed verlopen. De motoren van mijn pijlen bleken zeer onbetrouwbaar en dit leverde te vaak 4" grondspektakel op.

Ik zal proberen vandaag of morgen een aantal filmpjes te posten.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...