Jump to content
PyroForum.nl

Het 'Wat-ga-jij-vandaag-doen-topic'


Sharkie

Recommended Posts

Beste medeforummers!

Het leek me wel leuk om een speciaal topic aan te maken voor 'plannen' die je hebt de komende tijd of wat je pas nog hebt gedaan. Ik kan me voorstellen dat een van ons vaak bv een nieuwe camera gekocht heeft, net een 5''er in elkaar heeft gezet hebben of van plan is om naar PGI o.i.d. te gaan, maar dat je dan nooit weten waar je dat moeten melden.. Voor dat soort dingen was tot nu toe namelijk nog niet echt een topic en als je dat allemaal in andere topics gaat plaatsen wijk je al snel van het topic-onderwerp af lijkt me. Dus na overleg met de mods.. bij deze! Iets leuks (wel of niet pyro-gerelateerd) gedaan of ga je iets leuks doen, of heb je net een kilo'tje sterren gerold etc. , meld het hier, in het 'Wat-ga-jij-vandaag-doen-topic'! :)

Ik trap af: vandaag mijn nieuwe camera binnengekregen. Ik mag van mijn ma haar camera niet meer gebruiken om mijn vuurwerk te filmen.. Dus heb ik maar een eigen gekocht.


Leuk dingetje, 120 euro. Heeft zelfs een speciale vuurwerk-stand. Nu maar hopen dat hij de kleurtjes goed oppakt..

Uw medeforumbewoner,
Sharkie

Edited by gamekeeper
Link to comment

Oh ziet er mooi uit die camera, tegenwoordig nemen ze alles geweldig op :D zelfs mijn gsm doet het beter dan me professionele Cam van enkele jaren oud!

Ik hoop dat ik vandaag eindelijk men 22mm'tjes rockets kan afwerken :D.

Ik presenteer u, de lelijkste raket ooit gemaakt op dit forum!

Link to comment

@ Danny: Die header, is dat gewoon de bovenkant van een plastic flesje..? :D
Gewoon even wat kraft er omheen rollen, dan ziet het er al een stuk beter uit.

Zo, Sharkie heeft zijn salaris weer binnen hoor.. Net deze schoentjes besteld:


en het AZ thuisshirt van dit seizoen. Ondanks de komende degradatie. :D

Link to comment

Morgen opstaan om 6 uur, en een pijl met 10 gram fotoflash die weigerde gaan zoeken in iemand zijn achtertuin :D. Wie komt er mee, wordt een echt feestje!

Btw weirdo, ik heb wat afmetingen voor je!

Zo wat wordt er druk gepyro'd vandaag :').

Edited by danny db
Link to comment

Er wordt inderdaad lekker wat gepyro'd.
Hier ook, ongeveer toch. Niks praktisch, maar de dingen die ervoor zorgen dat je praktisch kan bezig zijn.
Vandaag de laatste bestelling van dit jaar gemaakt, wat wel mocht want het heeft wel genoeg gekost tot nu toe. :D
Eindbalans van de zomer: -€872,49
Ik dacht dat het wel eens handig zou zijn om alles bij te houden zodat ik eens kon zien hoeveel geld deze hobby me nu eigenlijk kost. Beter niet gedaan blijkbaar. :D Alhoewel, nu kunnen we weer een hele tijd verder zonder iets te hoeven kopen. Dat valt ook weer mee.
Eigenlijk is het niet helemaal de laatste bestelling, er moet nog 1 klein bestellingtje bij, maar dat gaat nooit meer dan €40 zijn. :P

EDIT: Lol, was nog een bestelling vergeten.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...