Jump to content
PyroForum.nl

Overgaan / Slagen / Blijven zitten ?? (op school)

jurrrrr

Recommended Posts

• Replies 158
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted
GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!! Met echt geen ene flikker uitvoeren je VWO halen! Hoe geweldig is dat! :lol::) :) :P
Idem :blush:

PS: Waarom mogen er opeens nog maar 5 smileys in een bericht staan? Is dat nieuw of gebruik ik er gewoon zo weinig?
Posted (edited)

Geslaagd!!! :lol: nouja niet dat daar veel voor nodig was maar toch. :blush: Ik heb een 91 voor sk gehaald in het CSE.

Edited by pyrobass
Posted

Gefeliciteerd Leander en Treelover! En nee Leander we gaan niet allemaal chemie studeren. Straks een intakegesprek voor criminologie :lol: Sorry :blush:

Posted

Gisteren te horen gekregen dat ik overmag :blush:

Posted (edited)

Ik zit nu net in de proefwerkweek en sta net kantjeboord voor KGT of Havo en ik wil natuurlijk havo.
Maar als ik niet naar havo ga dan mag ik geen pyro meer doen, :lol: dus goed leren.
En volgend jaar ga ik N&T kiezen :blush:

Edited by mitchy112
Posted

Tja ze wouden mij laten zitten ik doe nu Vmbo-t en uit een toets kwam dat ik Havo VWO kan doen. Iedereen denkt dat ik beneden mijn niveau werk maar wat doen ze?! GA IK GVD WEER EEN NIVEAU NAAR BENEDEN!!!

• 2 weeks later...
Posted (edited)

Ik heb net de uitslag van me examens gehoord! Ik mag herkansing doen! Nu ben ik blij! :blush:

[edit] Ik had trouwens een 8,5 op mijn centrale examen scheikunde. :lol:

Edited by Mr.Paplu
Posted (edited)

Even mijn cijferlijst posten want ik ben ook over.
Maar niet dat je zegt perfect, heb dit jaar helemaal geen kip uitgevoerd.
Maar natuurlijk staat bij Natuurscheikunde/NS een mooi punt.

AK 5.9
BI 6.5
DU 6.2
EN 7.2
FA 5.1
GS 5.9
HA 5.0
LB 7.1
LO 7.8
MU 8.0
NE 6.1
NS 7.2
TH 7.0
WI 5.9
VZ 7.1

Edited by mitchy112
Posted

Proficiat aan alle geslaagden.

Ikzelf ben ook geslaagd, voor 1ste bachelor ingenieurswetenschappen (met onderscheiding zelfs) :blush::lol: .
't Was geen sine cure (vooral als je bedenkt dat de helft van onze vakken wiskundevakken waren; de overige wetenschappelijke vakken waren uiteraard ook niet van de poes...).

Posted (edited)
Ik ben ook over :blush:.
Nu lekker wat weken vakantie en dan HAVO 5.
mitchy112, wat heb jij ongeloofelijk veel vakken :P .

Zit pas in de 2de ben in de 1ste blijven zitten. :lol:
Maar even iedereen feliciteren met dat ze geslaagd zijn.
En als je niet slaagt of blijft zitten denk er zo over volgend jaar weer een jaar hé :)
Ben ook blijven zitten maar ik trek me er ook niet zoveel vanaan. Dus zet je goede been voor.:)
En ik ga ook voor N&T, ik denk dat iedereen dat doet of niet? Edited by mitchy112
  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Over naar 5 VWO hier, met een gemiddelde van 7,6 op mn eindlijst voor dit jaar. Volgend jaar geen duits meer :lol:
En proficiat aan alle geslaagden inderdaad :blush:

Edited by Underlord
  • 2 weeks later...
Posted

Over naar VWO 6 (N&T + N&G) met een 10 voor scheikunde en Frans en Duits tot mijn verbazing met voldoendes afgesloten. :P Mooiste rapport tot nu toe, geen enkele onvoldoende meer en zelfs een 10 erop.

• 1 month later...
  • 4 months later...
Posted

Eergisteren examens afgemaakt, (2e jaar academische bachelor toegepaste ingenieurswetenschappen chemie)
Ik denk wel dat ze goed verlopen zijn.
Het wordt al uitkijken naar het volgende semester: 12uur chemie Hell yeah ;)

Posted (edited)

Net mijn 2e Tentamenweek achter de rug.
Misschien wel leuk om mee te delen dat ik een 9,7 voor mijn scheikunde tentamen had. ^^
Dit met kaakzakkendheid van leraren als gevolg, aangezien mijn gemiddelde meer dan 40% lager ligt.

Edited by Hardcore Bob
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...