Jump to content
PyroForum.nl

10 shots cake


Lontje

Recommended Posts

Net een hele vreemde ontknoping gehad. Alvorens ik mijn 100 shots cake ga schieten wil ik op alle mogelijke fouten voorbereid zijn dus ben ik uitgebreid aan het testen.

Na het schieten van enkele losse bombettes zowel met stars als met titanium en flash gingen helemaal perfect. Toen de doorlonting testen.
Zie hier het resultaat:

video-2012-01-16-20-20-37.mp4

Het was de bedoeling dat ze één voor één af zouden gaan maar dat mislukte op de een of andere gare manier.
Dan het volgende vreemde verschijnsel:
De eerste bombette was met groene stars, de tweede bombette met rode stars en de andere 6 titanium salutes.

De stars sloegen allemaal blind, en ik heb maar één Ti boeket gezien. Of alle bombettes überhaupt zijn afgegaan is voor mij ook nog maar de vraag.

Dan het derde rare verschijnsel, de bombettes schoten in een soort van fasn shape terwijl alle buisjes recht waren en na het afgaan nog steeds recht stonden.

Iemand enig idee wat hier allemaal gebeurt kan zijn? :S

Link to comment

Het potje heeft misschien staan wiebelen door de lift. ..............Maar zo te horen jij ook Midge gezien je reactie op het eind stond jij te stuiteren van de adrenaline... :D

Haha dat zij ik ook en misschien dat ze zo snel afgingen omdat de lont in het potje door de lift snel afging en de volgende in werd geduwd en de andere ook
Link to comment

@Rocket, vuurwerk maakt me altijd weer een klein kindje :).

Ze zijn met visco doorgelont van buisje naar buisje. Keurig afgedekt met een dotje hot glue en tape.
Dit hoorde mijn laatste test te zijn alvorens ik de 100 shots cake in elkaar wou zetten.
Waar ik nog het meest van verbaast ben is dat de sterren blind sloegen en dat de helft niet eens afging :o. Dat is nu zo vaak foutloos gegaan dat ik het onder de knie dacht te hebben.

Edited by midge
Link to comment

Ik denk dat tussendoor een duistere kabouter met je cake heeft lopen klooien man. :P

Is het mogelijk dat de tails uit je bombettes zijn geknald en een hele andere kant op zijn gegaan dan je bombettes, en dat je bombettes zelf niet aan zijn gegaan? (heb ik zelf ook wel eens gehad).

Hoe heb je vertraging van je tail naar de knal gedaan met doorlonten enzo? Waarmee je tail comp gebonden?

Link to comment
×
×
  • Create New...