Jump to content
PyroForum.nl

Korte Vragen Topic


User1

Recommended Posts

Het gaat niet om het beschadigen van je tools hoor, Lontje, het gaat om de extra frictiegevoeligheid die je mix krijgt als je metalen toevoegt. Dit is behoorlijk significant met Ti.

Het is wel te doen denk ik, boutnek, maar persen is natuurlijk altijd beter. Sowieso zie je vrijwel niets van Al in die mix. Het maakt de mix hooguit iets helderder (als het fijn poeder is), en als het te grof is krijg je half ontstoken vieze gele vonken achter je motor.

Link to comment

@ MbTTs: probeer deze eens, lees hem even een tijdje: http://www.sciencemadness.org/talk/forumdisplay.php?fid=3

HE is geen speelgoed, je moet jezelf goed inlezen, de site die je gepost hebt vind ik toch vrij beknopt.

Lees vooral even het sticky topic waarin iemand met behoorlijke explosieven licenties toch even z'n hand eraf blaast met zelfmaak HE.

Ik zou niet zonder mezelf verder in te lezen mezelf wagen aan de syntheses van jouw pagina.

Edited by High Density
Link to comment
Het gaat niet om het beschadigen van je tools hoor, Lontje, het gaat om de extra frictiegevoeligheid die je mix krijgt als je metalen toevoegt. Dit is behoorlijk significant met Ti.

Dat had ik wel begrepen hoor Coek. ^_^

Lijkt me geen probleem,ik doe het met titanium ook.

Daarom had ik dit ook geschreven.

Wat je zegt over het persen is een feit. -_-

Link to comment

@High Density: Bedankt voor de site en het mee denken.

Ben niet van plan om op korte termijn van alles te gaan bestellen om overhaast iets in elkaar te flansen.

Geef graag gehoor aan je advies om me eerst beter in te lezen. ^_^

PS. Het gelezen verhaal bevestigt jou mening over HE :o

Edited by MbTTs
Link to comment
  • 2 months later...
  • 4 months later...

Zonet Silicium gemaakt met een thermietreactie, samen met S en Al. Leuk proefje alvast. Nu heb ik wel het volgende probleem: Er zijn ook veel kleine stukjes Si, die dezelfde korrelgrootte hebben als het overige zand. Hoe kan ik deze van elkaar scheiden?

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

heeft iemand een goeie site met ervaring waar je kokers op gewenste formaat kan bestellen>? aangezien de webshops nu weg zijn is het eventjes voor mij zoeken.

Meschien dat jullie een goeie kunnen aanraden met tevreden ervaring.

Ik weet dat ik niet mag vragen naar leveranciers etc. maar dat geld toch niet voor kokers neem ik aan?

Link to comment

User 1 heeft hier eerder iets over gevraagd in dit topic, echter ik heb nog geen duidelijke beschrijving gevonden bij het omzetten van zilvernitraat in zilverperchloraat. Ik wil dit doen door zilvernitraat in perchloorzuur op te lossen en dan de boel op een waterbad te laten verdampen. Het lijkt me vrij eenvoudig indien je over perchloorzuur beschikt natuurlijk, of vergeet ik iets belangrijks hierbij?

Link to comment
  • Root Admin

Weet iemand hoe het komt waarom de chat optie het niet meer doet?

ik dacht altijd dat er niemand in de chatbox altijd zat tot dat ik er achter kwam dat hij het gewoon niet doet.

Ik heb de Licentie voor Invision Power Board niet vernieuwd (en de chat loopt via Invision...).

Link to comment
  • Root Admin

Pyroforum draait op het Dynamic hostingpakket van PCextreme: https://www.pcextreme.nl/webhosting/hosting-pakketten/... Dus waarschijnlijk niet PRISM of AIVD vrij... ;-)

Ik heb buitenlandse hosting (bijv. http://prq.se/) overwogen maar dat is duurder, langzamer en waarschijnlijk minder betrouwbaar op lange termijn. En het is volgens mij zinniger als gebruikers zelf letten op wat ze doen en online zetten.

Op dit moment levert pyroforum gemiddeld 11 euro per maand op (over het afgelopen jaar). Net voldoende voor hosting en licentie kosten.

EDIT: boutnek zit jij op IPv6? Haha

Link to comment
  • 4 weeks later...

Lastig idd, de NSA is pas een lastige klant, hardnekkige leijers :/ Heb hier een computer ingericht als spelcomputer. Zonder Flashplayer, met Firefox, "HTML5" zeg maar. En nog kan ik nu net zo goed weer heel de handel formatteren omdat er een of andere halve zool (EA) zonodig een client moest installeren voor een open bf4 beta die weer vol met NSA en andere wormen zit.. Aaaarghh Nederland Kluns!! We worden afgeluisterd?, vindde het gek, iedereen! Ben eigenlijk wel benieuwd wat de AIVD aan het doen is in Nederland. Ons voedsel zijn ze iigv niet aan het reguleren, omdat ze je nog liever aspartaam voeren als inositol laten hebben, onder het mom van.. wat?, "terrorisme?" "generale laksheid met betrekking to implementatie van voedselregulatie" Ik voel me idd behoorlijk geterroriseerd in de wetenschap dat je makkelijker formaldehyde als vitamine B in je lichaam mag stoppen. "uhum" :P

Edited by pyrohiero
Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...