Jump to content
PyroForum.nl

Nationaliteit en leeftijd


Guest Richard

Nationaliteit en leeftijd  

78 members have voted

  1. 1. Wat is je nationaliteit?

    • Nederlandse
      68
    • Belgische
      10
  2. 2. Wat is je leeftijd?

    • 10
      0
    • 11
      0
    • 12
      0
    • 13
      5
    • 14
      3
    • 15
      7
    • 16
      26
    • 17
      9
    • 18
      13
    • 19
      6
    • 20+
      9


Recommended Posts

Guest Richard

Hoewel ik weet dat er eerder een topic over de leeftijd is geweest, wou ik toch graag duidelijk beeld van de leeftijd en nationaliteit van onze bezoekers. Ik verwacht dat de grootste groep 14 - 15 jaar is en zo'n 65% de nederlandse nationaliteit hebben. Zelf ben ik 18 en van nederlandse bodem.

Als je geen zin hebt om te posten, dat hoeft niet. Wel wil ik graag dat je even de poll invult. Wel eerlijk zijn als je 10 jaar bent he. :P

En tja, voor mensen als Tyneman, sorry ik had niet de mogelijkheid om tot 30+ door te nummeren. :(

Link to comment
Guest polokeeper

Ben 16 jaartjes jong en ook van nederlandse bodem.
Duurt ongeveer een half jaartje voordat ik 17 word, maar ja aan die leeftijd heb je ook niks.

polokeeper

Link to comment

Ik ben ook 18 en van Nederlandse bodem... :(

Ik verwacht dat de grootste groep 14 - 15 jaar is.
Tot nu toe:
14: [0.00%]
15: [0.00%]
:P

En tja, voor mensen als Tyneman, sorry ik had niet de mogelijkheid om tot 30+ door te nummeren. :P
Je bent MOD! vraag GK even om de instellingen aan te passen, zodat je 50 keuzemogelijkheden krijgt... :P :P
Link to comment

12-07-1988

19 dus op het moment. Ik ben Nederlands, en voor iets van 1/36 ofzoiets nog iets anders. :P
Denk dat de grootste groep tegenwoordig bij de 16 - 18 ligt. De vaste leden zijn ouder aan het worden! Ik was volgens mij 16 of 17 toen ik hier kwam. Toen lag het dacht ik rond de 14 of 15. :(

Link to comment

Ik ben 16 jaar oud en natuurlijk Nederlands :(
Mijn verjaardag vindt altijd plaats op de 24ste van december.

Even voor de duidelijkheid waarom ik minder actief ben geworden dan voorheen:
Mijn pyro-stuff zie ik maar om het weekend, dat komt omdat mijn vader en moeder 5km van elkaar wonen, en ik voornamelijk bij mijn ma ben.
Om het weekend (de even weken) zit ik bij me pa, en dus bij mijn spulletjes :P
Maar voor O&N ga ik niet stil zitten, ik heb al wat plannetjes liggen.. :P
Miss een idee: "O&N 2007-2008" - topic ?

Link to comment
Ik ben 16 jaar oud en natuurlijk Nederlands :(
Mijn verjaardag vindt altijd plaats op de 24ste van december.

Even voor de duidelijkheid waarom ik minder actief ben geworden dan voorheen:
Mijn pyro-stuff zie ik maar om het weekend, dat komt omdat mijn vader en moeder 5km van elkaar wonen, en ik voornamelijk bij mijn ma ben.
Om het weekend (de even weken) zit ik bij me pa, en dus bij mijn spulletjes :P
Maar voor O&N ga ik niet stil zitten, ik heb al wat plannetjes liggen.. :P
Miss een idee: "O&N 2007-2008" - topic ?


Een O&N topic is inderdaad een goed idee! gewoon foto's posten van dingen die je gaat maken voor met oud en nieuw. Of eventueel al dingen die je al hebt gemaakt.
Link to comment

Zozo, grappig dat iedereen zijn vingerafdruk blij nalaat hier op het forum. Kunnen we al per persoon ongeveer 99% van het gehele bevolkingsregister achterwege laten en gewoon op de gewenste geboortedatum zoeken. Maar ach, dat is ook niet mijn pakkie-an.
Ik ben een Nederlander van de momenteel grootste groep.

Overigens, als mensen daar bereid tot zijn, zou het dan niet aardig zijn om ook de momentele etnische groep er bij te vermelden? Ook in dat geval val ik overigens in de momenteel grootste groep van dit land.

Link to comment
  • 5 weeks later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...