Jump to content
PyroForum.nl
Sign in to follow this  
pyro-parts

pyro-parts.com

Recommended Posts

Vanaf 25-2-2011 is onze webshop geopend.

http://www.pyro-parts.com

Momenteel in de verkoop:

• Bombettes
  • Cylinder shell parts
  • HDPE mortier buizen
  • Shell parts
  • Starmines
  • Tape en papier
  • Overige: girandola frames en plastic ringetjes.

Ons assortiment zal zich nog verder uitbreiden, dus houd de site in de gaten voor de laatste nieuwtjes.
Neem gerust een kijkje op de site en laat weten wat jullie ervan vinden.

http://www.pyro-parts.com

Wel goed dat er weer wat concurentie bijkomt.
Heb de website net bekeken.
Die ziet er netjes uit.
Ben ook benieuwd wat er nog allemaal bij gaat komen.
Veel succes !

Dank je wel voor je reactie.
Enkele dingen die ik in de toekomst wil gaan doen zijn:
Chemicalien ( ben ik nog uit aan het zoeken )
Paper tubes
Tools ( meer variatie )
Paper hemi's
Glasvezel mortieren
Ontstekers

Met vriendelijke groet,
Pyro-parts.com

Edited by pyro-parts

Ok leuk begin, maar je moet inderdaad nog wel wat meer aanbieden wil je echt klanten trekken. Ik raad vooral paper tubes aan.

Concurrentie vind ik niet erg, de manier waarop wel. Het is bijna een exacte kopie van onze webshop, alleen net een ander jasje.

Wat is je kvk nummer?

Concurrentie vind ik niet erg, de manier waarop wel. Het is bijna een exacte kopie van onze webshop, alleen net een ander jasje.

Wat is je kvk nummer?
Dacht ik eerst ook maar weet je, als je dezelfde engine gebruikt (Powered by osCommerce, die is waarschijnlijk wél afgekeken van jou site) en hetzelfde verkoopt gaat het er natuurlijk ook al snel hetzelfde uitzien.
Wat is trouwens jou kvk nummer? Kon ik ook zo snel niet vinden :) Edited by pdfbq

Dat is inderdaad een logisch gevolg daarvan pdfbq maar ik denk eerder dat Ener doelt op hun header (die wel zeer hard lijkt op die van PS) en de stukken 'verzenden en retourneren' en 'algemene voorwaarden' die duidelijk rechtstreeks zijn overgenomen van PS met hier en daar een kleine aanpassing. Hoewel het zeer leuk en gemakkelijk is om goed geformuleerde stukken tekst over te nemen vind ik het een beetje flauw om daar niet je eigen versie neer te palmen. Ik zou zelf het ook wel niet zo leuk vinden moest ik er moeite en tijd ingestoken hebben om een fatsoenlijke tekst en format te maken en dat iemand dat dan overneemt zonder het te vragen.

Zoals ik persoonlijk al gemeld heb aan pyro-stuff is dit niet een onderwerp voor dit topic.
Dit is iets tussen pyrp-stuff en ons.
Wat ik verder wil laten weten is dat de site nu wel in de lucht is, maar zeker nog niet klaar is.
Banner wordt aan gewerkt en zal eind maart klaar zijn.
Ook andere dingen zullen nog verder aangepast worden.
De indeling niet, omdat we beide afnemen bij oscommerce.

Dit is iets tussen pyrp-stuff en ons.
Ja toedeledoki... dit is een forum, je post erop, dan mag iemand anders ook een mening hebben.

Idd en wie is we? En ons.... Hier weet iedereen dat Pyrostuff van Renee is. Vraag me zowiezo af hoe lang het nog duurt voor dat het Pyro gebeuren word verboden. Deste meer van deze web shopjes er komen, deste eerder het verbod er aan komt.
Je kan er gewoon op wachten....

Indeling is geen probleem mee, aangezien jullie beide hetzelfde verkopen en dezelfde software gebruiken zal deze natuurlijk altijd gelijkenissen vertonen. Die stukken tekst die schaamteloos zijn over genomen is wat anders. Maar goed, daar kunnen wij wel over oordelen maar verder gaat het ons ook niet aan.

EDIT:

Deste meer van deze web shopjes er komen, deste eerder het verbod er aan komt.

Deze stelling is ook uit de lucht gegrepen, alsof een paar extra webshopjes die legaal materiaal verkopen dit gaan versnellen of teweeg brengen. Er zijn heus wel andere manieren om deze hobby te stoppen moest de overheid het willen. Webshops verbieden legaal materiaal te verkopen is niet alleen heel moeilijk maar ook heel ridicuul en dat weten ze zelf ook wel natuurlijk.

Even prefentief:
Laat dit topic niet ontaarden in een off-topic flameware, posts die dit uitlokken zullen worden verwijderd en de poster krijgt een warning.

Idd en wie is we? En ons.... Hier weet iedereen dat Pyrostuff van Renee is. Vraag me zowiezo af hoe lang het nog duurt voor dat het Pyro gebeuren word verboden. Deste meer van deze web shopjes er komen, deste eerder het verbod er aan komt.
Je kan er gewoon op wachten....

EN van Nick heh :)

Ik laat het hierbij Prophet, er is wel genoeg over gezegd nu.

Nieuw in de shop

2 t/m 12 inch glasvezel mortieren.
2 t/m 6 inch stop voor in een HDPE mortierbuis.
6 inch plastic hemis delen.
Plastic 29.75 mm tubes.
Multishot batterij 9 schots.
Plastic 10 mm dopjes met en zonder fusehole.

Vanaf vandaag nieuw in de winkel:

Bevestigingsplaat tubes
Multishot batterij laag model
Rice hulls
Rocket sticks 1000mm
Rocket sticks 800mm
Tubes 49,60mm 8 stuks

Check de site voor verdere info.

We hebben weer nieuwe producten in de winkel.

2 inch kartonnen hemis
3 inch kartonnen hemis
4 inch kartonnen hemis
5 inch kartonnen hemis
6 inch kartonnen hemis
4 inch kartonnen cilinder

Deze producten zijn van uitstekende kwaliteit.

Nog even op de valreep van het jaar een nieuwe toevoeging in de shop:

Bevestigings bord groot: goed voor een 80 shots w-shape.
Bevestigings bord klein: goed voor een 40 shots w-shape.

We zijn momenteel met verschillende dingen bezig.
Rocket tools staan ook op de planning.

Indien je naar iets specifieks op zoek bent zou ik je willen vragen om even een mailtje via de site te sturen.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By DrPepper
      Hoi,
      Ik heb een webshop geopend Barium Buizen, www.bariumbuizen.nl , waarin ik lont verkoop.
      Binnenkort komen er ook mortierbuizen maat 3'' - 8'' (andere maten op aanvraag bestelbaar) en andere dergelijke pyro artikelen zoals aanstekers en mortierrekken.

Neem een kijkje! Als je nog vragen hebt of een product graag wil terug zien in onze webshop dan hoor ik het graag.
    • By ener
      Vanaf heden is de webshop voor al je pyro-stuff nu eindelijk online.
      www.pyro-stuff.com
    • By Dutch-Pyro.nl
      Ik ben een webshop begonnen in vuurwerk gerelateerde producten.

www.Dutch-Pyro.nl

Alle producten zijn zelf geimporteerd vanuit china en kunnen daardoor voor scherpe prijzen worden aangeboden aan jullie!
      De mortierbuizen zijn in een blauwe kleur met opdruk van dutch-pyro.nl en de grootte van de buis. Ik hoop dat ik hiermee een beetje kan meehelpen aan de blijvende vraag aan mortierbuizen en hoop dat iedereen nu de mogelijkheid heeft om mortierbuizen aan te schaffen!
      Het visco lont heeft een dikte van 2mm, dit is perfect om vuurwerk door te verbinden.

Ik verkoop:
      Mortierbuizen
      Visco lont
      Sky Lanterns (Ufo ballonnen)
      Led kaarsen
      Elektrische ontstekers (Prof en visco)
      Verlengdraad
      Music Candle
      FireGoogs vuurwerkbril

in de toekomst zullen er wellicht meerdere producten bijkomen zoals o.a. schietkisten en (stadion)fakkels.

www.Dutch-Pyro.nl
    • By Pyrowinkel
      Een nieuwe webshop op internet genaamd PyroWinkel.nl

Sinds kort hebben we het nieuwe en veelbesproken Cobra Firing System in huis. FC en CE gecertificeerd en zeer bruikbaar voor de semi-pro die net iets meer wilt.
      Prof. Ontstekers zijn onderweg en zullen binnenkort in de shop verkrijgbaar zijn.

We denken een leuke collectie spullen te hebben verzameld en zijn nog altijd op zoek naar nieuwe of moeilijk verkrijgbare spullen.
      Mochten er vragen of opmerkingen zijn dan hoor ik ze graag.

Tony
      http://www.Pyrowinkel.nl
      http://www.Freakpyromaniacs.com
      http://www.PyroFanmovies.com
    • By Pieter
      Ik ben sinds vorig jaar een simpele webshop gestart. Aangezien ik al jaren een vuurwerk liefhebber ben verkoop ik ook verschillende vuurwerk gerelateerde artikelen.

Ik verkoop op dit moment allerlei schietkisten (1 t/m 24 kanaals programmeerbaar), verschillende ontstekers (visco en prof), verlengdraad voor de ontstekers, allerlei aanstekers en verschillende lonten.
      Daarnaast heb ik ook wat andere vuurwerk accessoires zoals shell dummies, portfires, een ratelband die lichtgeeft en kindervuurwerk.

Alle prijzen op de site zijn inclusief verzenden!

Heb je vragen en/of opmerkingen dan hoor ik het graag!

http://www.koopjegadget.nl

Groeten Pieter
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Topics

• https://www.labmakelaar.com/eng/detail/dissolution-stirring-shaking/12752-heidolph-mr-hei-standard-verwarmingsplaat-met-magneetroerder/12752 Dit is em.
    • Beste Ali, We hebben al eens iemand met dezelfde nick gehad welke geen erg beste indruk heeft achter gelaten.  Jouw eerste post getuigd ook niet van een degelijk goede kennis van zowel de forumregels als algemene scheikunde.
      Dit is een voorstel topic, stel jezelf dus eerst eens voor. Vragen stellen kan je daarna in het juiste topic. P.S. Maak eens een knaller met KCl  
    • İk ben uiteindelijk hier beland omdat ik met veel vragen zit. İn Turkije had ik een raket gebouwt met KNO3+Suiker. Helaas was ik bang om het tot vloeibaar papperig mengsel te verhitten, omdat ik een 500-2000w elektrische kookplaat gebruikte buiten en de wind koelde de pan steeds aan een kant. En ik wilde niet nog meer dan 1000 watt erin gaan steken bang dat het mengsel te warm en een grote fik zou veroorzaken aangezien ik erboven op zat te roeren. Uiteindelijk werd het een rook raket, ik wil het ooit weer oppakken maar dan met zo een instelbare temperatuur lab verwarmende plaat. Nu kan ik dit soort dingen helaas in Nederland niet maken, ivm de strengere regels door de home grown terroristen. Het blijft mijn hobby ik heb alleen heel veel te leren dus besloten hier te registreren.   Nu ben ik eigenlijk hier ook omdat ik een korte vraag heb, waarom is kalium chloride vrij te kopen en kalium perchloraat verboden? Is de eerste nou niet instabieler dan de laatste als je het bijv. in knal werk zou gebruiken? Of is het omdat een in voeding word gebruikt en de ander niet dus niet te verbannen is?
    • Visco 2mm, standaard lontje. Doe enkele lucifers in een zilverpapiertje, gekker moet je het niet zoeken. Grote kans dat een snelle Google je ook wel enkele resultaten oplevert.
  • Who's Online (See full list)

There are no registered users currently online