Jump to content
PyroForum.nl

Rcandy CATO's


Recommended Posts

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik weet niet wat dat met mijn bentoniet is. Hoe hard ik ook ram het blijft redelijk zacht, ik kom er heel makkelijk doorheen met mijn boor. Het ligt wel aan mijn bentoniet want vroeger gebruikte ik altijd die van mijn broer en die was echt veeeel beter. En die van mij ruikt naar waspoeder :(

Link to comment

Bentoniet kun je ook bij een klei fröbel winkel kopen. Iets van 3 euro de kilo. Dat is super fijn en héél eh... 'vettig'.
Zal wel duurder zijn dan die van danny_db mja... Als je doet zoals ik dan doe je er een paar jaar mee.
Ik meng dat dus met bentoniet kattenbak korrels ongemalen. Krijg je een soort beton :(. Ook bij mij is er nog nooit eindstop uit gevlogen.

Edited by pdfbq
Link to comment
  • 2 months later...
  • 5 weeks later...
De lucht is alleen droger in verwarmde ruimtes, in een onverwarmde schuur of buiten is het lekker nat juist.

Natuurlijk niet.
Koude lucht kan minder water opnemen dan warme lucht, maar aangezien de warme lucht die je binnen hebt ook van buiten komt, is deze aanvankelijk ook droger.

Edit: Of bedoelen jullie de condensatie op wanden, vloeren en ramen soms? Edited by VanHout
Link to comment
  • 2 months later...

×
×
  • Create New...