Jump to content
PyroForum.nl

Voornemens 2010


Guest Goner

Recommended Posts

Even puur uit nieuwsgierigheid:

Wat zijn jullie pyro-voornemens van 2010?

Om te beginnen wil ik direct na O&N beginnen aan een nieuwe ballmill die mijn Lortone zal vervangen, een 9 ton hydraulische pers bouwen van een houtkloofmachine, verder gaan met 4" shells en maar eens beginnen met cannister shells.

Link to comment

Tot de zomervakantie even niet pyroen. Voor O&N 2010 een enorme (100 shots oid) cake en ik wil dan gaan beginnen met 2'' shells. Mijn grootste voornemen is in ieder geval mijn meal/pulverone beter maken. Voor de rest een beetje hetzelfde als dit jaar omdat ik volgend jaar niet echt veel tijd ga hebben..

Link to comment

Mijn schuur eindelijk eens opruimen. !!wat een bende.!! ^_^

Mijn kogelmolen verder in elkaar prutsen,meer lezen,nog meer rondkijken voor chems.(das verrekte moeilijk)

Minder roken,koffiedrinken,bier drinken. :P

En vroeger naar bed. Dat was het wel zo n beetje,

Verder doe voorzichtig allemaal, en een goed 2010. :(

Link to comment

Hmm nog zoveel te doen, eerst O&N maar zien te overleven. In elk geval moet ik nog aan mijn kogelmolen gaan knutselen want dat blijft een probleeprojekt..


Minder koffie drinken is voor mij ook niet eens zo'n hele gekke, beter op tijd beginnen met leren voor tentamens er zijn er nog wel wat..

Link to comment

Hee allemaal,
Mijn goede voornemens voor dit jaar : GENIETEN VAN HET LEVEN !!
En voor pyro ; het materiaal is allemaaal 100% als ik ergens problemen mee heb is wel dat ik er teveel aan heb, ik noem maar 6 koffiemolens enz enz. Door de jaren heen verzamel je veel ste veel. Voornemen is ook om een deel zooi aan jullie over te doen grondstoffen en materiaal ( dat wil ik al twee jaar doen).
Dan wel even in het voorjaar mijn grondstoffen aanvullen daar waar nodig is, en ook even zo'n rol visco bestellen. dat is ook mijn tip aan jullie om grondstoffen in het voorjaar te regelen.

Geniet van ons pyrofeest den 31e
Jason

Link to comment

2010 t/m iets van 2015 weinig meer met pyro bezig zijn (misschien eens een keer bij mijn broer iets maken als ik bij hem ben) tot ik ergens anders ga wonen dan pak ik het pyro misschien wel weer op ^_^
Verder tot mei veel leren voor de examens en dan een aantal maanden werken.

Edited by Pyromaniak
Link to comment

Ik ga proberen dit jaar wat meer rond tetrazolaatchemie te experimenteren, en mijn eerste shaped charge te maken. Een HMX synth zou ook mooi zijn, als ik erin slaag azijnzuuranhydride te maken.

Daarnaast ga ik ook trainen om een halve triathlon te voltooien in een deftige tijd. En wat beter studeren om geen herexamens te hebben.

Link to comment

Ik ga aan 4 inch shells werken en aan canistershells, hopelijk beraq en multibreakshells. Coulorchange sterren staan ook op het programma. Vorige jaarovergang (2008-2009) had ik na oudjaar even weinig zin meer in vuurwerkproductie, dit jaar des te meer. Na mijn tentamenperiode ga ik meteen weer aan de slag ^_^

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...