Jump to content
PyroForum.nl

bp report rockets tutorial!


breezer

Recommended Posts

Ik heb maar eens een tutorial gemaakt over bp report rockets, veel van jullie zullen zeggen dat hij redelijk is afgeleid van yellowcard.

En ja dat is mischien ook wel een beetje zo omdat mijn eerste pijlen de lucht in gingen door yellow maar als ik het begin er allemaal niet in had gezet was het geen compleet tutorial dus ik hoop dat jullie er wat aan hebben, zekker degene die nog geen pijlen de lucht in kregen met reports.

Bp_report_rockets.pdf

Veel plezier ermee!

EDIT by Prophet: De pdf file (thnx to Morpheus) i.p.v. de word file gezet.

Bp_report_rockets.doc

Link to comment

Je foto's overlappen je teksten dus die zijn niet goed leesbaar, kan je dat aanpassen?
Verder ben ik niet zo weg van pijlen, 'k hou meer van stingers en raketten dat soort.

Groeten, Tom

EDIT: Mooie tutorial breezer, je kan ook na het aanrammen van je stijglading(sas) een streepje zetten aan de buitenkant, zodat je weet datje zeker niet verder(eigenlijk eits minder nog) dan dat moet boren.

Link to comment

Duidelijke tutorial. Misschien dat het me nu eindelijk een keer gaat lukken om een werkend motortje te krijgen, want ik heb alleen maar cato's, hoe hard ik ook ram.

Waarom staat er trouwens een MOH teken onderaan? Ik houdt niet zo van het geluid van een container die met voorhamers bewerkt wordt :P

Link to comment

Lijkt op die van mij :P .

Dit kan wel goed zijn voor reports, alleen PVC als huls voor knaller is kut dat weet je. Eventuele scherven ( wat natuurlijk geen ramp is op een vuurpjil ) maar het knalt voornamelijk nogal zacht. Wat ik nog wel eens deed was een kartonnen huls om de pvc buis rollen, en deze dan over je motor heen schuiven. Perfecte delay, perfecte knal.
Delay ik alleen bij mij gewoon een 2.5mm gaatje in de bovenste eindstop met een stukje visco...
Maar dat bentoniet/meal lijkt me ook wel leuk, beetje kut alleen als je er een shell opzet die je goed af wilt sluiten.

Link to comment

Voor Breezer,

Ik heb een vraag over die vertraging. Je zegt dat je bentoniet met meal moet mengen in een verhouding van 1/2 maar hoe snel brand het dan? Als ik nou een stop maak van een 1 cm en met "normaal" meal, hoelang kan ik dan ongeveer verwachten hoelang het duurt?

Het beste antwoord op deze vraag is natuurlijk dat ik het uit moet testen maar mischien dat ik uit kan gaan het het 3x slomer brand ofzo?

-B.

Link to comment
×
×
  • Create New...