Jump to content
PyroForum.nl

3'' Cilinder Shell Tutorial


yellowcard

Recommended Posts

Mensen,

Ik ben de laatste dagen bezig geweest met het maken van een tutorial voor de beginners/mensen die wel wat tips willen hebben. Ik denk dat er wel een hoop mensen wat aan zullen hebben.
Er zullen ongetwijfelt spelfouten en typfouten in staan, maar dat heb je maar te slikken :) .

Hij gaat binnekort de lucht in.

Groetjes, Yellowcard

http://www.speedyshare.com/649317326.html

3___Cilinder_Shell_tutorial.ppt

Edited by gamekeeper
Link to comment

Ik heb je tutorial doorgelezen. Ik vind hem nuttig, en ben ook van plan hem te gaan gebruiken. Het pasten van de shell is helaas niet echt beschreven. Hopelijk wil je dat nog verduidelijken. Waar haal jij je katoendraad vandaan (om te spiken)? Ik vond de laatste keer dat ik hiernaar zocht geen geschikt draad. Om 1 shell gaan al heel wat meters draad, dus een klein rolletje is niet echt handig (erg duur).
In iedergeval kan ik er wel wat mee, dus bedankt.

Link to comment
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 3 years later...
  • 5 months later...

Laatste activiteit 2011 ;)
Volgens mij deed of doet yellowcard alles zo'n beetje met pulverone.
Ik heb zat mensen MCRH in cylinders zien stoppen.
Als je zoveel mogelijk ruimte voor effect wilt bewaren kun je imho beter pulverone nemen, verder lijkt me dat pulverone lekker stevig samen te pakken en minder indrukbaar is, wat me ook goed lijkt hiervoor is corncobb of kurkgranulaat om je meal op te coaten.
Die titanium krullen zal hij wel gewoon gekocht hebben, maken is nogal werkverschaffing tenzij je het dagelijks bewerkt.

Link to comment
×
×
  • Create New...