Jump to content
PyroForum.nl

2 inch peanut tutorial


fred g.

Recommended Posts

Deze peanut heb ik gemaakt en geschoten. Helaas kapte mijn camera ermee toen de peanut omhoog ging.....grrrrr........




Als extraatje plakken we er met het lijmpistool nog 2 rising tails met titanium op. Dit zijn 12 MM stars gemaakt met de starplate. Nu is je peanut klaar om gelanceerd te worden. Pak de aansteker maar!

Link to comment
Guest Goner

Zo er is hier iemand goed bezig! Bedankt voor de tutorial, ik weet zeker dat veel leden er wat aan zullen hebben! Heb je al een "vervanger" voor de peanut in het mislukte filmpje?

Link to comment

Fred Happy makes us all HAPPY.

Maar ik had geen geluid kan dat kloppen. :lol:

En inderdaad mooie tutorial.
Ik vond je comets wel behoorlijk lang,is dat misschien de reden dat je er problemen mee had.??

Edited by Lontje
Link to comment

nee, vreemd. Ik krijg wel geluid hoor. Probeer het eens met "link opslaan als" dan down je hem. Fijn dat je het waardeert :lol: , ik heb mijn camera altijd op mijn buro liggen als ik wat bouw.Ik hoop
wat meer te kunnen posten binnenkort.

De "comets"waren gewoon 12 mm stars, gemaakt met de starplate van dezelfde compo. Ik vond juist dat ze perfect waren, bijna op het hoogste punt nokken ze ermee. Ik heb een
cometpump gekocht van 20mm, helaas vond het aluminium van de pump mijn sponge titanium niet fijn, dat ding zit nu muurvast.Binnenkort maar eens voorzichtig proberen los te wrikken ofzo.

pyrogroetjes,

Edited by fred happy
Link to comment
Guest Goner

Kan je trouwens vertellen welke codec je hebt gebruikt voor de filmpjes? Ik krijg ze niet geopend met de Quicktime plugin voor Firefox.

Link to comment

jemig, daar vraag je me wat lennard. Ik gebruik sonne videoconverter om mn filmpjes te comprimeren. Daarmee maak ik er mpegs van. Ik kan ze prima afspelen met vlc player.

Ik krijg ook een vraagteken in chrome met quicktime, maar als ik ze down met "link opslaan als"doen ze het prima. Mocht ik een rare standaard of programma gebruiken, meld het me even aub. Ik ben niet zo'n computer techneut.

groet

Link to comment
Guest Goner

Maakt niet heel veel uit, maar heb net Firefox ingesteld om de extensie .MPEG te openen met Divx Player en alles doet het nu! :lol:

Ziet er allemaal strak uit trouwens! :D

Link to comment
×
×
  • Create New...