Jump to content
PyroForum.nl

Leander stopt als moderator


Leander

Recommended Posts

Beste mensen,

Omdat ik het komende jaar erg druk ben heb ik geen tijd meer om PyroForum naar behoren bij te houden. Net als jullie verwacht ik van een moderator dat deze alles leest, tijdig bijhoudt en ingrijpt wanneer nodig. Omdat ik deze verwachtingen op dit moment zelf niet meer kan waarmaken, lijkt het me beter te stoppen.

Los hiervan ben ik al een aantal jaar aan het studeren wat er toe heeft geleid dat zowel qua tijd, ruimte en financiën vrij weinig komt van het zelf knutselen. Hierdoor vervreemd je toch wat van de hobby waar het allemaal om draait. Ook dit speelt mee in mijn keus om te stoppen. Ik verwacht dat ik over een poosje wel weer genoeg mogelijkheden heb om de 'oude' hobby weer op te pakken. Voor nu blijft het nog even op een houtje bijten.

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor al jullie inbreng, de samenwerking en de gevoerde discussies! Ik heb het moderaten 3 jaar met plezier gedaan. Hoewel het uiteraard niet altijd 'koek en ei' was kijk ik er toch met een goed gevoel op terug. Ik zal vast nog regelmatig als bezoeker te vinden zijn. Gelukkig hoef ik daar niet mee te stoppen... ^_^

Bij wijze van afscheid, gewoon omdat het kan.

Groeten,

Leander

Link to comment

Beste Leander.

Bij deze wil ik je Hartelijk bedanken voor je meestal POSITIEVE inbreng.
Maar vooral nog meer om je kundigheid in zaken die mij ver te boven gaan.

Ik weet ook zeker dat het Pyroforum een stuk begeleidende kennis gaat verliezen in de form van jou als persoon.

Ik hoop dat het voorspoedig zal gaan met je studie en verdere levensloop
het was een voorrecht om je gekend te hebben en hopelijk gauw tot ziens op dit forum.

Bedankt. :)

Lontje.

Link to comment
  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...