Jump to content
PyroForum.nl

Uitleg Gebruikersgroepen


Recommended Posts

  • Root Admin

Op PyroForum.nl zijn gebruikers ingedeeld in een aantal gebruikersgroepen met bijbehorende rechten. Een korte uitleg hiervan:

Gasten, rank0
- Niet geregistreerd op het forum.

Nieuw, rank1
- Nieuwe gebruikers.
- Kunnen alleen een topic openen in de sectie 'Ik ben..."
- Worden na approval van (voorstel) topic omgezet naar Gebruikers.

Gebruikers, rank2
- Normale gebruikers.

Afgeschermd, rank3
- Hebben toegang tot "Afgeschermd>FotoVideo", "Afgeschermd>Leveranciers" en "Afgeschermd>Explosieven".
- Op aanvraag bij een van de moderators. Gebruikers met bewezen kennis en praktische ervaring. Leeftijd minimaal 18 jaar.

Moderator
- Gebruikers met Moderator rechten.

Administrator
- Gebruikers met (beperkte) Administrator rechten.

Root Admin
- Gebruiker met volledige Administrator rechten.

De volgende gebruikers statussen bestaan ook:
- Banned
- Locked
- Spammers
- Incomplete, ?
- Validating (kunnen geen berichten plaatsen, emailadres nog niet bevestigd na registratie of wijziging van emailadres)

Edited by gamekeeper
  • Upvote 1
Link to comment

Zeer goed idee Ik zou alleen wel op de een of andere manier aan niet geregistreerde mensen proberen duidelijk te maken wat er allemaal vindbaar is op het forum, Een soort openings/intro pagina zeg maar met informatie om ervoor te zorgen dat mensen zich nog steeds registreren.

Link to comment
niet geregistreerde mensen proberen duidelijk te maken wat er allemaal vindbaar is op het forum


Nou dat lijkt me niet zo nodig een intro pagina althans.
Heb me net uitgelogd en kon van alles en nog wat bekijken en zoeken.

Als er serieuze mensen bij zitten blijven die wel hangen hier.

GK heeft de uitleg van hierboven ook op het forum staan,dus ze zullen na het gelezen te hebben de keus zelf kunnen maken om zich al dan niet te registreren.

Na het gelezen te hebben.... >>>>> Hier schort het nogal eens aan bij de meesten.
Link to comment
×
×
  • Create New...