Jump to content
PyroForum.nl

Afscheids film oud en nieuw 2010 / 2011


Pyrofanatic

Recommended Posts

Ik zeg altijd: Eens een pyro altijd een pyro!
Ik moet zeggen dat het een waardig afscheidsfilmpje is. Mooie ruimte ook om je starmines af te schieten.
Veel succes verder. Ik heb ook ooit wel eens gedacht het is mooi zo maar in september krijg ik altijd weer het
verlangen naar die kruitdampen.

Edited by Rocketier
Link to comment

Mooie shells man, jammer dat je stopt maar de kriebel zal wel vroeg of laat terugkomen ^_^
Jammer dat je je kogelmolen verkoopt, das meteen zo definitief...

Onze hobby zou IMHO veel aangenamer zijn moest alles legaal kunnen gebeuren (mits een examen zoals je rijbewijs bvb) en er een jaarlijkse bijeenkomst is in de lage landen zoals de PGI...

Link to comment

Hmm jammer de boel dunt aardig uit zo lijkt het. ^_^

Maar ik ben er al 30 jaar aan verslaafd en heb ook een periode gehad dat ik er niks meer aan deed maar dat komt vanzelf wel weer boven borrelen.
Te druk met huisje boompje beestje en meer van die ongein.
Komt allemaal goed. ^_^

Link to comment

Vette starmines idd, super.

Ik maak al 27 jaar zelf, en ook ups en downs, maar het gaat maar niet over.
Daarbij moet ik wel zeggen dat de velen die afvallen zich voornamelijk beperkt hebben tot shells en mines, plus een rookbom en een knallertje. Maar pyrotechniek omvat zoveel meer en nog leukere projecten.
Ik heb in al die jaren ook veel mensen terug zien komen op hun besluit om te stoppen hehehe, consumenten vuurwerk geeft niet snel zoveel voldoening.

M.V.G. Jason
btw ook al led lantaarnpalen daar!?

Link to comment
  • 1 year later...

Mooi spul idd in dat filmpje.

Ik ken dat ook, dat gevoel dat ff mooi geweest is en dat je focus ergens anders ligt. Bij mij is het precies andersom nu... heb een paar jaar totaal niks aan vuurwerk gedaan.
Alleen met oud en nieuw wat klein spul voor de kids en dan kriebelt 't wel weer ff, net als vroeger toen ik zelf m'n eerste slofje kanonslagen en jumping jacks had LOL.
Maar daar bleef het de afgelopen jaren ook bij en ging na 1 januari het 'gewone' leventje weer door.

Maar voor die tijd.... pfff, ik was bezeten van vuurwerk en alles wat er ook maar mee te maken had... en dat wordt op een gegeven moment ook vermoeiend, zeker als je omgeving je als een volslagen idioot gaat beschouwen!

En nu ben ik dan weer in een fase beland dat ik juist weer lekker bezig wil zijn met de pyro-hobby!
De kriebels zijn weer helemaal terug en ipv consumentenvuurwerk kopen, hele getimede shows in elkaar zetten voor dat ene moment met de jaarwisseling en alles
willen weten wat er te krijgen is op de markt.... heb ik nu dus zin om veel meer over de pyro-hobby zoals de forumleden hier te weten te komen en daar rustig mee aan de slag te gaan.

En ja... ik weet dat dit een topic is wat min of meer doodgebloed is! Ben ik nu een topic aan het bumpen? Of hoe wordt dat hier genoemd???

Het valt me trouwens op dat er vrij weinig enthousiaste activiteit is op het forum zelf... kom veel doodgebloedde topics tegen en weinig nieuwe toevoegingen.
En ik mis een stukje beleving, bezieling op het forum!!! Die zal er vast wel zijn maar dan achter de schermen?

Klopt 't? Dat dit hele forum op een laag pitje draait of heb ik het mis?

Ik ben iig wel lekker enthousiast :P

Edited by Guest
Link to comment

Dat komt vooral omdat er hier niemand zit te wachten op oeverloos gezaag. We zien veel liever wat mensen aan het maken zijn / gemaakt hebben.
En ja, in november zijn de meeste van ons drukker met spullen maken als ze afschieten. Daarnaast is het in deze tijd zeker dat je in de gaten word gehouden door onze lieve vrienden met de blauwe petten.

Wanneer zien we van jou iets constructiefs?

Het bumpen van een anderhalf jaar oud topic... Tja ik denk niet dat je daar je enthousiasme mee verspreid.

Link to comment

van mij krijg je wat constructiefs te zien als ik mijn kogelmolen klaar heb. Ben pas nieuw hier dus eerst veel ingelezen en de juiste voorbereidingen treffen.

Oeverloos gezaag zit ik ook niet op te wachten maar het valt me op dat er heel veel onderwerpen een jaar oud of zelfs nog ouder zijn.
Dat maakt niet dat de informatie die in oudere topics besproken zijn niet meer interessant kunnen zijn om op in te haken, zeker niet als bij het doorlezen ervan dat nieuwe vragen of opmerkingen oproept. Vooral voor nieuwe leden zoals ik! En echt niet alles wat er aan vragen in me op komt is terug te vinden op het forum!

En als ik een vraag heb die ik niet terug kan vinden op het forum dan kijk ik naar de bestaande topics en berichten die betrekking hebben op mijn vraag ipv een nieuw topic te openen. Een nieuw topic openen met een vraag over een bestaand onderwerp wat op het forum wordt besproken moet toch ook daar geplaats worden, ook al is het topic al verjaard?

Edited by Guest
Link to comment

Dit forum heeft mij zoveel informatie verstrekt dat ik van een klein niets betekenend bp vuurpijltje ben gebezigd met kleursterren, Glittersterren, Whistle pijlen van 13mm tot 44mm inwendig diameter, tot shells van 2" tot 10". Ook special effects zoals crackling, dandalions, crossettes, reports, farfalles................etc.
Dus kom niet aan met het verhaal dat jouw vragen hier niet kunnen worden beantwoord want dan is mijn conclusie dat je nog niet goed genoeg hebt gezocht.
Daarnaast is het zoals Tyneman schrijft veel te link om te koop te lopen met wat je allemaal aan het uitvreten bent.
Testen doe je ook niet meer zo gauw in deze tijd van het jaar.

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...