Jump to content
PyroForum.nl

Sterretje

gamekeeper

Recommended Posts

• 3 weeks later...
Posted

Er word gezecht dat je sterretjes het hele jaar door kan kopen in winkels.
Ik ben daarnaar opzoek gegaan maar zonder resultaat ..

Kan iemand alsjeblieft vertellen waar je ze kan kopen?

b.v.d.
p.s. anders gaat rookbommen maken minder goed he :roll:

Posted
Wat versta jij onder feestwinkels?
Ik zou et echt niet weten :?  :P

Bij ons in het dorp is een winkel waar ze allemaal carnavals kleding/kostuums verkopen. En ook feestartikelen voor als (bijv.) iemand 50 is geworden. En ze verkopen ook sterretjes en ijsfonteinen... het zogenaamde 'kindervuurwerk' .
Posted

Bij ons is er ook zo'n winkeltje met allemaal kostuums etc. en daar verkopen ze ook gewoon sterretjes..
Wij noeme dat altijd de 'Fop-Shop' :P

Posted

Bij ons in Delft hebben we ook zo'n fop winkel , met allenmaal costuums en clown dingen enzo, verkopen ze ook sterretjes, 25 cent per pakje best duur. Ze hebben daar ook rooktabletten, beniewd wat daar in zit.....
't heet Brem

Posted

Rooktabletten, zijn net pepermuntjes die een beetje roken.. werkt alleen goed als je ze allemaal tegelijk aan maakt. Sterretjes, bij ons 20 cent.

Posted
Rooktabletten, zijn net pepermuntjes die een beetje roken.. werkt alleen goed als je ze allemaal tegelijk aan maakt. Sterretjes, bij ons 20 cent.

500 sterretjes voor 7,80 zoiets 8)
  • 2 weeks later...
Posted
:shock:  bij ons kosten sterretjes 0.45 cent voor 8 sterretjes

Dit zijn dan waarschijnlijk langere sterretjes.

Ik haal ze vaak voor 20 cent per 10 (dit zijn dus de kleinste sterretjes die er zijn 16 cm dacht ik)
  • 1 month later...
Posted

owke
bij mij kosten sterretjes 45 cent voor een OPEN pakje zitten 8 in ofzow !
maar bij een fop/feest winkel 1,25 voor grote en kleine 50 ofzow
best duur
maarja je kan beter zelf lonten maken

Posted

leander, als een sterretje door het midden van je rookbom brandt dan brandt de rookbom van binnen naar buiten, als je hem aansteekt aan de bovenkant brandt ie van boven naar beneden, dan verbrandt er minder tegelijk en heb je minder rook :D

Posted

hee, Yellowcard
Brem ken ik, het ligt toch aan de Nieuwe Langedijk?
ik heb daar vroeger vlakbij gewoond.

maar goed, daar verkopen ze dus sterretjes.
ook van die XXL sterren? :D

Posted

@ dr. Bunhead , je woont in delft :D ?
Maar ''brem'' verkoopt geen XXl sterretjes, maar 1 maat, en dat zijn de kleinste. Als je er gewoon meerdere achter elkaar legt werkt je rookbom ook perfect :wink: .

Posted

als je nog grondbloemen hebt: (ik heb nog 50 van die dingen over :D)
rol er een open, haal het SAS eruit (blijft mooi aan elkaar zitten)
rol dit in een crêpe-papiertje of zo, met een lont van 10 á 15 cm erbij
rol dit in het midden van je rookbom

hierdoor gaat hij zeker aan, goed alternatief als je geen sterretjes hebt, het wordt zeker evenheet

(als je een grondbloem in een (leeg) bierflesje doet en aansteekt, kun je daarnaa het flesje plattrappen, heet dus :D)

• Create New...