Jump to content
PyroForum.nl

De Beste Wensen!


Scum

Recommended Posts

Gelukkig nieuwjaar iedereen! Ja dat noem ik nog eens feesten, en een klote ochtend hebben dat hoort erbij :P.

Waar blijven al die filmpjes, spijtig genoeg kon mijn cameraman zijn camera niet zo recht meer houden, ik denk dat hij 2 minuten een kont gefilmd heeft of zo haha :huh:.

Link to comment

Natuurlijk ook van mij de beste wensen aan jullie alemaal. :huh:

Nog goede pyrovoornemens?
Ik ga de grootte van mijn shells opwerken tot 6", ik ga werken aan mijn rolled stars, en ik ga proberen betere kleurtjes te maken. (Velines Blue is bij mij heel fel en paarsig...)

Die drie dingen hoop ik rond de zomervakantie wel gehaald te hebben.

Link to comment

Beste mede pyrotechnici,

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Ik las nu eerst een pyro-pauze in tot de zomervakantie, dan mag ik weer van mezelf. Nu alleen even theoretisch aan de slag en mengsels testen, maar geen devices maken als ik het volhoudt. Mijn voornemens zijn het maken van pijlen die de lucht in gaan, betere cylindrische shells en goede 2'' en 3'' ronde shells. Verder ga ik geen knallers meer maken, en mijn KMnO4 kwijt proberen te raken. Een nieuwe ballmill ben ik aan het laten maken, evenals een persje, zodat mijn fonteinen (en pijlen) beter worden, en ik BP kan gaan maken. Een heel lijstje dus.

Veel plezier in dit nieuwe jaar!

Link to comment

Heej allemaal nog een gelukkig Nieuwjaar!!! Mijn fonteinen waren een groot succes :P alleen jammer van de mortieren, pijlen en ander hoog vuurwerk want dat was gewoon niet te zien door de mist. Je kon maar een meter of 10 zien :huh: . Hebben nog veel mensen daar last van gehad?

Groeten, Shark007

Link to comment

Ook gelukkig nieuwjaar voor iedereen van mij.
Ik vond het prettig om een mailtje te krijgen van gamekeeper, eerst dacht ik dat ik een warning had gekregen :huh:
Dat iedereen al zijn ledematen mag houden en veel vooruitgang maken.
Ik hoorde daarnet dat er in belgie 2 doden zijn gevallen door vuurwerk, wel redelijk indirect: er waren paarden op hol geslagen door het vuurwerk, op de snelweg beland en er is een auto tegen gereden, paardje dood en het meisje in de auto ook, de rest weet ik niet meer.

Gr33tzz

Link to comment
Goede voornemens doe ik niet aan. Je levensstijl - waar de meeste voornemens op slaan - pas je in mijn ogen niet 1-2-3 aan omdát we de boze geesten hebben verjaagd en de dagen weer langer worden.
Totally agreed, maar heb je ook geen goede pyrovoornemens? :huh: Dingen die je sowiso dit jaar wilt bereiken? Dat is natuurlijk altijd leuk! (En past ook wel een beetje in het topic)
Link to comment
Totally agreed, maar heb je ook geen goede pyrovoornemens? :huh: Dingen die je sowiso dit jaar wilt bereiken? Dat is natuurlijk altijd leuk! (En past ook wel een beetje in het topic)



Geen idee, nog niet eens echt over nagedacht. Ik denk dat ik gewoon door wil blijven gaan met wat ik nu doe. Af en toe weer eens wat nieuws maken en er iets leuks mee doen.
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...