Jump to content
PyroForum.nl
Sign in to follow this  
N2O

Ik Ben N2o

Recommended Posts

Hallo,

Ik Ben dus N2O.
Ben 16, ik Woon in oost-vlaanderen en dwaal al een dik half jaar rond op dit forum dus heb ik besloten van me te registreren.

Ik heb al redelijk veel ervaring met chemie(algemene proeven), Secondaire explosieven(NG, HDN, AN-Dynamiet,...), pyrotechniek(paar raketjes(?), fontijnen en stars, niet zo veel dus) enz...

Ik heb ook de regels al een aantal keer gelezen.

Mijn volgende projecten:
-Rokend salpeterzuur maken
-RDX
-IPN
-Methylnitraat

Als er nog vragen zijn, stel ze maar:)

Mvg N2O

Edited by N2O

Welkom van mij... Nog een belg er bij :huh:
Als je al zo veel ervaring hebt, dan ben ik er zeker van dat je heel wat zal bijbrengen aan dit forum.

Gr33tzz
Ps: 100ste post :P

Welkom.

Nog even een zacht duwtje in de rug: leer zoveel mogelijk over het pracktisch handelen van HE i.v.m. veiligheid, een ongeluk zit in een kleiner hoekje dan je denkt :huh: de gevolgen zijn natuurlijk groter naarmate je er meer van maakt. HE is niet aleen chemie maar levert ook veel meer kinetische energie dan normaal vuurwerk,

Bedankt :D
Ik heb op dit moment 2 dromen :P
MDMA (ok, ja het is drugs maar dromen mag hé)
HNIW (zal waarschijnlijk nooit lukken maar ja.)

@Dieselpower: Gefeliciteerd met je 100ste post :huh:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Snooby