Jump to content
PyroForum.nl

Pyro vereniging


Leander

Recommended Posts

Ik denk niet dat mijn ouders het heel erg leuk vinden als ik naar onbekende vriendjes van een zou forum gaan. :mellow:

En terecht!
Wij zijn ook allemaal criminele kinderverkrachters. Of is dit geen kleine-chickies-oppik-chatsite? Shit, zit ik al jaren verkeerd zeg. :rolleyes:

Inderdaad, dat is nou sarcasme.
Maar je kan toch gewoon gaan tienertouren? drie dagen de hort op. Kunnen papa en mama niet controleren waar je precies zit. Maar zit je wel veel in de trein, dat moet ze een veilig gevoel geven. Hoewel... Is de trein nog veilig tegenwoordig?
Bestaat een tienertour nog wel? Damn wat word ik een ouwe lul zeg.

ook niet niets demonstreren ofzo

Dingen gaan afsteken is het stomste wat je kan gaan doen bij een meet. Of je moet graag met meerdere mensen tegelijk worden opgepakt ;)

Gr33tZ
Link to comment
  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lijkt mij een tof idee idd!

Laat ik nou geheel toevallig in Utrecht wonen, met een tuin, en een afsteek plek op 10 minuten lopen max... :mellow:

Mocht er dus nog wat van komen, pm maar, mss heb ik dus wel een geschikte plek. :rolleyes:

EDIT: Ik heb het net aan mijn vader gevraagd, en die wil dit hele idee wel op sleeptouw nemen, eventueel zelfs met afsteken van kleine dingen.

Link to comment

Ja dat zou dan voor de politie 10, 20 of maak er maar 30 vliegen in 1 klap zijn, mooie buit voor die agenten...
Maar ik denk als je niet steeds op de zelfde plek blijft en gewoon niet veel knalwerk afsteekt, dat het niet fout kan gaan.

-B.

Link to comment
Dingen gaan afsteken is het stomste wat je kan gaan doen bij een meet. Of je moet graag met meerdere mensen tegelijk worden opgepakt :rolleyes:

Gr33tZ

Hier ben ik het helemaal mee eens en stel dan ook voor allemaal bij een biertje over de zin van het leven te discussiëren. :mellow:

Overigens valt de kans dat je opgepakt wordt wel mee lijkt me, zolang je het niet midden in de stad doet of rookbommetjes op je balkon afsteekt ('Schuldig' ;) ) kan het naar mijn ervaring prima.
Link to comment

Lijkt mij super leuk, zo'n meeting. In de zomer heeft iedereen wel tijd denk ik.
Of we dingen kunnen afsteken hangt heel erg van de plek af. Als we ergens in the middle of nowhere zitten, kunnen we best wat dingetjes afsteken. Maat stel je hebt irritante buren in de buurt, dan is het helemaal uitgesloten.

I'll be there.

Link to comment
Lijkt mij een tof idee idd!

Laat ik nou geheel toevallig in Utrecht wonen, met een tuin, en een afsteek plek op 10 minuten lopen max... :mellow:

Mocht er dus nog wat van komen, pm maar, mss heb ik dus wel een geschikte plek. :rolleyes:

EDIT: Ik heb het net aan mijn vader gevraagd, en die wil dit hele idee wel op sleeptouw nemen, eventueel zelfs met afsteken van kleine dingen.


Dat is wel relaxed. ;) Maar Utrecht is volgens mij nogal ver. Anders zou het wel een vet idee zijn.
Link to comment

Utrecht kan voor jou ver zijn, maar als je het meer naar het zuiden doet is het weer verder voor de mensen in het noorden van NL. Ik vind Utrecht al best ver, maar ik zou graag komen als iemand iets opzet.

Afsteken lijkt me eigenlijk niet zo handig, en ik denk dat als je wilt afsteken dat je dan gewoon in kleine groepjes moet gaan. Dus niet gelijk met 30 man gaan staan kijken hoe iemand een mortiertje schiet ofzo, maar met ongeveer 4 man. Als er dan klabakken komen kun je snel weg zijn, als je voor het afsteken kijkt waar je heen moet. :mellow:

Link to comment

Ik zou ook graag eens een echte pyro-meeting mee willen maken, waar dan ook... Volgens mij kun je best wat grondwerk afsteken, daar heeft over het algemeen niemand last van, en een knaller zou ook wel moeten kunnen. Volgens mij komt de "blue man group" niet meteen op een melding af als iemand belt dat hij een knal heeft gehoord. Ze komen alleen als ze in de buurt zijn en het zelf horen en verdacht vinden. En verder moet je natuurlijk niet veel mortierbommen vanaf de zelfde plek de lucht in schieten.

[off topic]
Mijn 100e post... Ik had een device belooft, maar ben even druk bezig met het uitbreiden van mijn andere grote hobby. Daarom heb ik in het weekend om mijn 100e te vieren een fles (0,75L) wodka en 5 liter rum gestookt. Wodka is klaar, de rum is nog aan het rijpen, dus misschien iets om mijn 250e post mee te vieren :mellow:
[/off topic]

Link to comment

Mij niet gezien, als er van alles afgestoken moet worden hoor.. :mellow: IMO word het of een normale locatie waarbij het bij leuke gesprekken blijft, of een goede afgelegen locatie, waar wat afgestoken kan worden. Utrecht stad is daarvoor nou niet bepaald 'de' locatie. Soiso geen He's of luide reports. Verder moet het voor mooi sierwerk natuurlijk wel donker zijn, ook iets waar we rekening mee moeten houden. Ik wacht met smart waar jullie mee komen.. :rolleyes:

Link to comment

Als er in een buurt met veel huizen een antal dingen worden afgestoken zou ik niet komen denk ik. Als de blauwe mannetjes komen zullen ze heus wel het feestje opmerken en er naar toe komen. Ookal weten ze niet wie er achter zit, ze kunnen je wel vragen om je te identificeren en dan weten ze wie er mogelijk mee te maken heeft. Dat moet je natuurlijk ook niet hebben.

Link to comment

de plek waar ik het over had is niet in Utrecht stad hoor, zo dom ben ik niet :mellow: ik heb er al heel vaak rookbommen, knallers etc afgestoken, nog nooit een agent gekomen, maar we hoeven ook niks af te steken hea... ik dacht alleen ik zeg het even :rolleyes: daarbij, anders stuurt iedereen van tevoren een filmpje van zijn(/haar? ;)) mooiste pyro of HE creatie op en dan maakt iemand die handig is met filmpjes dr een filmpje van,, hebben we iets om te bekijken zonder kans om opgepaktte worden...

grtzz

Link to comment
  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hallo mensen,

Ik heb wat spullen bij Supermantoine bestelt en hij zei dat hij ze wel wilde komen brengen naar mij met de trein. Aangezien ik in Vlissingen woon heb ik aan Naftakraker gevraagd of hij ook wilde komen zodat we er een soort van meeting van kunnen maken. Supermantoine vond dit ook wel een goed idee, er zijn nog wel een paar mensen die willen komen en toen dacht ik: laat ik posten op PF want misschien willen er nog wel een paar mensen komen.

Als je dus wil komen voeg me dan toe aan MSN: [email protected]. (Als je MSN hebt en anders kan je me een emailtje sturen.) Zeg dan je forumnaam zodat ik weet wie je bent.

De datum waarop we gaan is nog niet duidelijk maar het zal niet te lang duren aangezien ik graag de spullen van Supermantoine wil ontvangen. Het zal waarschijnlijk op een zaterdag plaatsvinden want dan hoeven de meesten niet naar school(of werken) en zijn de volgende dag ook vrij.

Je mag creaties meenemen maar neem niet te veel mee en als je meeneemt verstop het dan goed in een tas oid. want zoals de meesten misschien al doorhebben zitten de "Blauwe mannetjes" rustig op het forum mee te kijken. Als je niets bijhebt of als ze niets kunnen vinden, kunnen ze je niets maken want wie zegt dat alles wat op het forum staat waar is. ;)

We zullen niet de hele dag rondlopen ofzo maar mijn idee was gewoon een beetje kennismaken en een kroegje pakken ofzo. :P

Heb je ideeën mag je die hier posten. Als er een datum is zal ik die via MSN of email geven want dan hebben we enige zekerheid dat de "blauwe mannetjes" ons niet op staan te wachten om te fouilleren oid.



Greets

Edit: Even over mijn MSN, het maakt niet uit dat het hier staat. Het staat als sinds ik geregistreerd ben in mijn profiel, dus als ze mij zochten hadden ze mij al lang kunnen arresteren oid. :P En ik heb toch geen devices gemaakt tot nu toe en ik heb ook geen chems in huis, behalve Natriumchloride en Natriumcarbonaat wat natuurlijk levensgevaarlijk is. ^^

Link to comment

Het is wel duur omdaar helemaal heen te reizen voor een deel van de members. Voor mij en Leander kost het al ongeveer 40 euro voor een retourtje. ;)

Edit: Lijkt me idd niet zo handig om dat adres er zo op internet te zetten. Remember the little bleu men.

Link to comment

Ik denk ook dat mensen beter wat meer ondergronds te werk kunnen gaan. Je moet je blijven bedenken dat alles wat je op dit forum plaatst voor iedereen te lezen is en dat we hier waarschijnlijk heel goed in de gaten gehouden worden. En veel mensen willen ons maar al te graag tegenhouden met de dingen die hier besproken worden.

Link to comment

Ja mensen, ik moet helaas door omstandigheden vaarwel tegen mijn hobby zeggen, oftewel op een metaforisch laag pitje, ik heb het echt leuk met jullie gehad, maar ik heb nu een vriendin en alles en ik zeg helaas vaarwel tegen een van mijn liefstgekoosterde hobby's, ik heb nu gelukkig nog een van mijn andere hobby's(de mensen in me msn snappen hem wel), maar vanaf nu ga ik me alleen nog maar bezig houden met de theorie, ik zal nu helaas door omstandigheden niks meer kunnen posten en ik zal iedereen aanraden om niks van jezelf online te zetten, ik heb al mijn spullen permanent verhuisd.

EDIT:Ik klink misschien para, maar dat ben ik ook. ;)

Just my two cents, en ja

Greetz

Link to comment
Ik heb wat spullen bij Supermantoine bestelt en hij zei dat hij ze wel wilde komen brengen naar mij met de trein.

Je mag creaties meenemen maar neem niet te veel mee en als je meeneemt verstop het dan goed in een tas oid. want zoals de meesten misschien al doorhebben zitten de "Blauwe mannetjes" rustig op het forum mee te kijken.

Ik vind het niet zo heel fijn dat je hier neerzet dat ik spullen verkoop, zeker niet met oog op de blauwe mannetjes waar je het over hebt. Liever eerst vragen... Verder vind ik het een goed idee. Voor mij kost het niks om ergens in Nederland te komen.
Link to comment

@Supermantoine hierboven sorry dat ik dat hier gepost heb zonder te vragen, had ik beter eerst moeten doen.



Voor de anderen(Hiermee bedoel ik hoofdzakelijk de blauwe mannetjes die op dit forum meekijken.): Supermantoine komt alleen een koperen buis brengen die niet te koop is bij de meeste bouwmarkten, maar die hij heeft kunnen bestellen via de Technische Unie.



Greets

Link to comment
  • 4 weeks later...
(...)
PS: Nog pyrotechnici in Friesland?


Ja hier heb je er een :). Morpheus trouwens ook.
Al ga ik in de zomervakantie verhuizen naar gelderland, is daar in de buurt nog iemand die dit (vereniging) wil gaan doen of daar in de buurt woont?

Grtz. DEVO

**edit** Inderdaad toch maar geen woonplaats in de post.
Thnx Julicher
Link to comment

×
×
  • Create New...