Jump to content
PyroForum.nl

Pyro vereniging


Leander

Recommended Posts

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik zal hier ook maar eens mijn idee planten :)
Ik woon in West-Vlaanderen, in België dus, dus als er iemand geïnteresseerd is, moet je maar PM'en, dit is misschien ook een beter idee om te communiceren en msn adressen enzo door te geven (over PM'en).

@flamekeeper: Iedereen hier kan je PM'en, waarom geef je dan je msn als iedereen jouw gewoon een pm kan sturen om het te vragen?

Link to comment
@flamekeeper: Iedereen hier kan je PM'en, waarom geef je dan je msn als iedereen jouw gewoon een pm kan sturen om het te vragen?


Dan heb ik ook een paar mensen om tegen te praten. :) En ik hoef niet de hele tijd een PM te sturen die niet meteen beantwoord. MSN is imo veel handiger dan PM.



Greets
Link to comment
Met PM'en bedoel ik dat je zegt: wie geïnteresseerd is die moet mij maar PM'en, dan geef ik hem mijn MSN adres via PM.


Dat had gekund. Maar mijn MSN staat al vanaf het begin in mijn profiel, en het heeft toch geen zin voor de politie om langs te komen want ze hebben geen goed bewijs dat ik iets belangrijks heb gedaan. Al mijn chems zijn ook afgepakt door mijn vader omdat ik de schuur in de fik had gezet door een KNO3/Suiker-rookbommetje. Hiervoor gaan ze je huis echt niet doorzoeken hoor, pas als je een "Bedreiging voor de samenleving" kan vormen.

Greets

PS.: Voor de mensen die geïnteresseerd zijn(Of even willen lachen :)) wil ik best de foto's van de schade uploaden ergens op het forum.
Link to comment

Is het een goed idee om eens naar die rocket organisatie contact te mailen en info te vragen over hoe je zo'n vereniging opricht, hoewel dit waarschijnlijk zeer ingewikkeld is (ik ben Belg dus waarschijnlijk ook nog eens andere regels!). En als we dit doen, noemen we dan de naam Pyroforum? alleen als ze het vragen? of helemaal niet?

Link to comment

Voor de vereniging: Als we een rocket organisatie raadplegen, zitten er dan geen andere regels aan dan bij de rest van pyrotech? En als we zo'n "vereniging" oprichten wordt dat dan een periodieke meeting en voor de rest gewoon het forum?

Voor de meeting: Het is voor mij en Flamekeeper natuurlijk het makkelijkst om het in Vlissingen te houden maar dan houden we eigenlijk geen rekening met de mensen uit de rest van het land. We zitten namelijk wel in het uiterlijkste puntje waar je met de trein kan komen, als je met de trein komt dan. Moeten we het dan niet centraaler houden? En hoe zit het met de Belgen onderons?

Stof om over na te denken zeg maar.
mvg
nafta

edit: Mocht je mijn MSN willen, PM mij dan maar.

Link to comment
  • 3 weeks later...

×
×
  • Create New...