Jump to content
PyroForum.nl

Filmpjes


domino

Recommended Posts

Ja mannen dat is echt ziek die enorme krachten.
Ik vind de materie HE waanzinnig boeiend maar voor mij blijft dat alleen bij: "er over lezen".
Het is hier al moeilijk ongezien je "gewone" Pyro devices te ontsteken laat staan HE spul.
Ik had deze al eens voorbij zien komen toen ik shaped charges aan het zoeken was maar blijft toch leuk om nog eens te zien.

Edited by Rocketier
Link to comment

Nee ik heb nooit klachten omdat ik het niet in de straat doe muv 31-12 en 01-01 :P
Voor alle andere heb ik diverse plekken waar je ongezien kleinschalig testjes kan doen.
Voor grotere devices zoek ik het grote water op! :) Mocht het dan fout gaan dan heb je iig geen schade!
Het is zaak om met deze hobby vooral geen aandacht te trekken. Big Brother is always watching!

Link to comment

Je vat het verkeerd op, het gaat erom dat je de gevaren van deze hobby op een realistische manier moet inschatten.
Als je zo'n explosief wil maken als op het eerder genoemde filmpje moet je jezelf afvragen of het de gevaren waard zijn.

Een voorbeeld van wat er kan gebeuren als het misgaat is dat je verminkt wordt en daardoor dus sommig werk of een vriendin wel kunt vergeten.

Het gaat er dus niet om wat op één komt maar over het afwegen van de gevaren ten opzichten van wat je ervoor terug krijgt.

Per slot van rekening kan je ook knallen met je vriendin;).

Edited by midge
Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...