Jump to content
PyroForum.nl

Filmpjes


domino

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Het leger knalt toch ook aardig wat HE de lucht in.
Dus het moet kunnen, hoewel ik het lef niet zou hebben. :D

Alleen gebruiken zij geen dingen waar AP troep inzit. Als je het dan toch de lucht inschiet had ie beter een dikke rocket kunnen maken, geeft niet zo'n "schok" bij lancering.
Either way zijn die klappen wel asociaal hard!! Die eerst lijkt wel onweer zoals ie na"rolt".
Link to comment
  • 2 weeks later...
Ik heb altijd zo'n hekel aan dat soort shows hé, 'laten we kijken hoveel shell's we tegelijk op één knopje aan kunnen sluiten om vervolgens geen fuck meer te kunnen zien van het effect zelf' hell yeah!


True, maar wel eens leuk om te zien. :( Wat een zieke dingen dat ze daar allemaal de lucht in knallen. :(
Link to comment
Ik heb altijd zo'n hekel aan dat soort shows hé, 'laten we kijken hoveel shell's we tegelijk op één knopje aan kunnen sluiten om vervolgens geen fuck meer te kunnen zien van het effect zelf' hell yeah!



Uhm heb je het alleen over dat stukje van de show waar ik naar heb gelinked?
Ik heb nl echt geen problemen om het effect te kunnen zien :(

Zoals je misschien is opgevallen is de hele show (ruim 2 uur en zo'n 100.000 shots) opgedeeld in stukjes van enkele minuten en hebben elk hun eigen thema/kleur/effecten zeg maar.

En alhoewel soomige europeese shows best de moeite waard zijn vind ik ze echt in het niets vallen bij dit soort japanse maddness :(
Link to comment

Ik zou niet graag hoofd van de opruimingsdienst zijn die alles achteraf mag opvegen. :(
Ik zou graag eens een lijst van alle chemicaliën en de hoeveelheid die ze gebruikt hebben zien. Dat zou echt interessant zijn.
100 000 shells = 100 000 mortieren = 100 000 elektrische ontstekers of zouden ze dit met de hand afsteken :(

Edited by destroyer
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...