Jump to content
PyroForum.nl

Ik ben....


Buzz

Recommended Posts

Hoi ik ben Bastiaan en ben 21 jaar... Kom uit het oosten van het land en mag graag (verantwoord) spelen met vuur(werk).
De dingen waarmee ik gespeeld heb vroeger zijn:

-Pijpbom met een Buzzer als ontsteker (zo'n gele die je vroeger bij de ABN-AMRO bank kreeg als je een rekening opende).

-Termietreactie creeeren en daarmee een gat smelten door een 4mm dikke staalplaat.

-Suikerrookbom maken ( zoals velen hier denk ik al wel gedaan hebben).

-En vele ander kleine zaken met oud en nieuw.

Link to comment
Hoi ik ben Bastiaan en ben 21 jaar... Kom uit het oosten van het land en mag graag (verantwoord) spelen met vuur(werk).
De dingen waarmee ik gespeeld heb vroeger zijn:

-Pijpbom met een Buzzer als ontsteker (zo'n gele die je vroeger bij de ABN-AMRO bank kreeg als je een rekening opende).



Ookal is het vroeger. In mij ogen is een pijpbom even gevaarlijk als een hoopje van 10 gram droog dimeer AP.


Alsnog, welkom op het forum :wink:

Hopelijk leer je betere dingen te maken dan een pijpbom.


MIJN 500e post :P hehe. 8)
Link to comment

Ben het met jullie allemaal eens.. Dat soort zaken kan nu gewoon niet meer maar ik wilde enkel te kennen geven wat ik allemaal had gedaan.
Zal het ook zeker niet weer doen. Zeker nu met dat terrorisme is het een risico item. Ben van mening dat alles wat fragmenteerd gevaarlijk is en dus niet in deze tijd kan. Nooit eigenlijk.
Dat is ook een van de redenen dat ik mijzelf hierop heb aangemeld en wie weet zal ik ooit iets sierlijks in elkaar zetten.

Oh ja... ik heb wel een dig. cam. ja , hoezo ?

Link to comment

Helemaal over bodig Dr. bunhead iedereen kent je inmiddels wel al hoor.
Ben je zo fier op het feit dat je 200 posts hebt en dan nog wel een massaposter bent :!: wauw probeer nu elke post dat je hebt anders te editten en te zorgen dat 80% van je posts nuttig zou moeten zijn. :)

Groeten,


Als nog welkom op het forum, Stay safe :!: :!:
Bouw eerst genoeg basis kennis op hé

Link to comment
×
×
  • Create New...