Jump to content
PyroForum.nl

Ook nieuw hier :)


Recommended Posts

Goedenavond mede pyrofreaks :),

Ik ben nieuw hier (goh! echt?),
en daarom stel ik me hierbij eventjes voor...

Ik ben Jasper, 16 jaartjes jong, en ik woon "ergens" in het westen van Nederland ;).
Jullie kunnen me kennen van AVP, FPM, VuurwerkBelgie, HSLAB, en nog een stuk of 50 andere vuurwerkgerelateerde webstekkies.
Ik ben al jaren helemaal gek van vuurwerk, en het blijft me facineren hoe al die stukjes vuurwerk werken!
ik heb me hier niet aangemeld omdat ik harde knallers wil maken, of omdat ik gewoon stoer zelf vuurwerk wil maken. Ik heb nu al bijna 5 jaar ervaring met het zelf maken van vuurwerk en ik ben 100% tegen het maken van "bommen" als pijpbommen, fluchelbommen, croftybommen, etc. etc.
Ik ben erg goed in het maken van fontijnen, watervallen, grondbloemen, en ik ben sinds kort bezig met het maken van opstijgende grondbloemetjes.
Ook begint het maken van kleine shells (doorsnede van 1 CM) me te interreseren.
Ik heb niet zoals veel van jullie beschikking tot chemicalien, en ik probeer met "huishoudelijke producten, en gewoon vuurwerk" leuke projectjes te maken.

Voor meer info over mij moet je maar op "jaspertjuh vuurwerk" googelen, dan vind je vast genoeg.
Je kunt me voor vragen etc. altijd mailen.
Ik hoop hier een leuke tijd te hebben, en veel nieuwe mensen te ontmoeten, zodat we nieuwe ideen kunnen delen.

Bedankt voor het lezen van DIT ( :P ) (nu al veel te lange) bericht.

gr. jasper

Link to comment
Bedankt voor het lezen van die(nu al veel te lange) bericht.

Moet volgens mij 'dat' zijn. :)

Welkom op het forum, ik hoop dat je het naar je zin hebt en veel wijsheid opneemt. En maak je over die bronnen maar geen zorgen, daar kom je vanzelf wel achter. ;)


Greets

EDIT: @Morpheus hieronder: HAHA roflol, nu heb ik dezelfde fout gemaakt XD.
Link to comment
×
×
  • Create New...