Jump to content
PyroForum.nl

Rookbommen

Guest

Recommended Posts

Posted

Hi, ik heb en vraagje..
Iemand zei dat als ik kunstmest met suiker en dan heet water erbij, dat in een doekje( of iets anders) laten intrekken. Dan maar laten drogen en afsteken maar.

Werk dat?
Bvd Domino

• Replies 227
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Alsjeblieft zeg!
Lees eens door hoe je een KAS-rookbom maakt wil je?

Wat was er ook alweer gezegd over enig zoekwerk voordat je een vraag steld....?

Posted

Sorry dat ik inderdaad ik niet zocht en domweg vragen stelde ...

Maar nu heb ik WEL wat zoekwerk vericht, maar jullie vinden me vast wel een noob als ik dit vraag. Dat Kalkammonsalpeter/Kas is dat Kunstmest of komt het er alleen in de buurt?

Posted

ik heb hem gemaakt met kas. ik heb zo uit de zak gepakt. Ik heb hem net afgestoken. De rook viel een beetje tegen, mooie felle gelle vlammen.

Posted
kheb er gisteren eentje afgestoken van een theedoek, en kvond dat persoonlijk stukken minder goed gaan dan keukenrol

jha heb ik ook al gemerkt bij mij dat de thee doek slecht was :roll: :) dus de volgende keren zal ik het maar met huishoud rollen doen
Posted

In de post er boven staat: Ik heb zo uit de zak gepakt. Dus ik heb hem niet fijn gemaakt. Voor de samenstelling kijk even op pagina 4.

Posted

Ik heb sinds kort last van mollen. Ik wil ze gaan uitroken, maar weet nog niet welke mix ik ga gebruiken. Het moet veel roken, klein zijn en lang doorgaan. Iemand een idee?

Posted

had je die chillysalpeter en de melkpoeder gewoon los bij elkaar gedaan en dat aangestoken :roll: ?
Als het zo goed werkt zou je er een filmpje van willen maken?
b.v.d.

gr Domino

Posted

ik heb er een filmpje van ja... en ik het hem aangestoken door er een beetje isopropyalchol er over heen te gieten < dat is trouwens gewoon sticker oplosser omdat dat brandbaar was :wink:
'k denk dat het ook wel met iets anders zal lukken

Posted

Over die mix (chilli/melkpoeder/houtskool) van jouw kan je wat meer duidelijkheid verschaffen over het maken.

Heb je de chilli zo uit de zak gepakt of eerst fijgemalen. kan je het gewoon met een lont aansteken of heb je iets heters branddend voor nodig zoals een sterretje.

Posted

ff tussen door elke keer dat ik een rookbom mee neem ergens naar toe steek ik hem af maar gaat ff fikken <door het sterretje en dat was het dan. terwijl ik hem de vorige dag had gemaakt waar kan dit aan liggen ...
grz

• Create New...