Jump to content
PyroForum.nl

Nieuwe forum software


gamekeeper

Recommended Posts

  • Root Admin

Van de Google Ads inkomsten van afgelopen (en komende) tijd heb ik een officiële IP.Board licentie aangeschaft a 150dollar.

Het een en ander moet nog gefinetuned worden maar het meeste werkt inmiddels geloof ik weer.

Aantal nieuwe mogelijkheden die ik tot nu toe ben tegen gekomen:
- mobiele versie voor iphone etc.
- youtube links worden direct ge-embed



Op en/of aanmerkingen graag hieronder.

Link to comment

Hee, het is wel even wennen die nieuwe lay-out.
Ik ben dan ook een beetje een ouderwetse internettert.

Die top 20 posts of the day is waarschijnlijk wel een handig dingetje in drukke tijden.

M.V.G. Jason

Intussen nog meer handige dingetjes ontdekt nieuwe inhoud bekijken en snelle navigatie, toch wel handig.
Posts of the day blijkt iets anders te zijn poster of the day. minder interessant.

Maar ben dus weer een TEVREDEN gebruiker.

Hee je bent er nog druk mee bezig denk. ik begon in het engels en nu staat alles er in het nederlands :lol:
of heb ik zelf ergens op geklikt :)

Edited by Jason
Link to comment

Wow! Dit ziet er echt flitsend uit, in mijn mening ook veel overzichtelijker. :lol:
Alleen, wat betekent het als een filmpje 'ge-embed' wordt?

*edit*: Oh, ik zie ook dat er nu gebruikers beoordeeld kunnen worden nu, ik vraag me af wat de resultaten daarvoor worden. :)

Edited by KCl)3knallah
Link to comment
  • 11 months later...

ExplosiveCoek bij mij precies hetzelfde... Als ik ingelogd ben is er een heel ander homepage dan als ik uitgelogd ben.... En ik vind de versie als ik uitgelogd ben zoveel beter...
Ook kan ik niet reageren op een PM :( dan moet ik telkens een nieuw PM beginnen....

Link to comment
×
×
  • Create New...