Jump to content
PyroForum.nl

Verboden verzendingen


Alexio

Recommended Posts

  • 3 months later...

Jah idd, en dat van gewoon legalen bedrijven. Maarja, hoevaak komt het nou voor dat de tpg een pakje open maakt (of een brief) om te kijken of er niet toevallig een bloedzuiger in zit....inderdaad, gewoon niet dus. Daarom doen bedrijven dat denk ik gewoon toch :P.

Link to comment
  • 4 months later...

Dit lijkt me het beste Topic voor mijn vraag, vandaar:

Ik denk erover om ooit eens een airsoftgun te bestellen,
Dusz: weet iemand misschien of de TPG pakketjes uit "het buitenland" scant of dat dat niet het geval is?
En dus misschien ook of iemand al eens iets vergelijkends oid heeft besteld....
Het is dan officieel wel illegaal om zo'n ding in huis te hebben (evt. zonder vergunningen) maar het staat niet op de lijst met veboden goederen...

Mijn eerste keuze zou een Desert Eagle zijn, en de vorm is niet te missen, vandaar B)
(Klik)

Link to comment
  • 6 months later...
Guest meatyke

Het is misschien een domme vraag maar mogen (visco) lonten met de post verzonden worden??

Waarschijnlijk wel maar ik vraag het liever even?

Link to comment

Ik had ergens gezien/gelezen, dat ze het volgens mij alleen doen als het pakketje niet genoeg gefrankeerd is en de afzender niet bekend is, ten minste zo iets dacht ik.


Lttrrzz

Link to comment

Als een toch al niet al te intelleligente, geindoctrineerde postbode wat wit poeder uit een pakket ziet lekken praten we anders natuurlijk. Ik kan me nog wel verhalen herinneren van ontruimde gebouwen, om een ´antrax´ brief met een laagje keukenzout er in. :mellow:
Ook Woelen van chemixtry heeft problemen gehad met lekkende verpakkingen, en de daarop volgende vervelende gevolgen. Nou heeft hij de mazzel dat ie geen hardcore pyrotechnicus is, bij hem zullen ze niets vinden. Dat zal bij sommigen van ons een ander verhaal zijn...

Voorzichtigheid blijft volgens mij dus echt geboden bij het verzenden van pakketen. Nee jongens, ook wij, ´de onschuldige hobbyisten´ zijn niet onschendbaar, vooral niet als de media op zoek is naar mooie verhaaltjes voor de achterpagina, of bepaalde overheidsinstanties zich gaan vervelen.
Goed verpakken, better safe than sorry...

Link to comment
een ´antrax´ brief met een laagje keukenzout er in.

Haha, :rolleyes: daar heb je gelijk, maar als je het goed in pakt is er niks aan de hand, lijkt mij.

En ik denk dat als ze een brief/pakketje vinden met een poeder oid erin, dat het dan niet op de achterpagina komt. Waarschijnlijk is het dan ook gelijk een "bombrief" als je bijvoorbeeld wat KNO3 opstuurt. :mellow:

[edit] En waarschijnlijk maakt de Telegraaf er het mooiste verhaal van.
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...