Jump to content
PyroForum.nl

AQ-test

morpheus

.  

53 members have voted

1. 1. Wat scoorde jij?

• 1 - 7
      6
    • 8 - 13
      16
    • 14 - 19
      16
    • 20 - 25
      8
    • 26 - 31
      4
    • 32 - 37
      1
    • 38 - 43
      1
    • 44 - 50
      1
    • 0

Recommended Posts

• Root Admin
Posted

10, wel irritant zo'n testje, bij iedere vraag denk je dit is typisch autistisch of dit is typisch niet-autistisch :(.

Nu weer verder leren... :P :P

Posted

35, Maar ik ben dan ook een echte autist, ik heb er alleen vrij weinig last van (asperger).

Best maf testje maar goed, bij iedere vraag zie ik meteen waar die heen gaat hoor :P.

Posted

20, maar op welke schaal moet ik dit denken? Wat heeft de gemiddelde mens en wat heeft de gemiddelde autist?

Maar het zijn wel echt van die vragen waarvan je weet wat een autist zou antwoorden.

Bijv. deze: "Getallen fascineren mij." De meeste autisten hebben dit en moeite met sociaal contact.

-B.

Posted (edited)

Behalve dat ik vanzelfsprekend dolgelukkig ben met een 11 vraag ik me ook af wat dat precies inhoud en wat het gemiddelde is? :P

Edited by Pjee
Posted

Ik heb 14. Ik vraag me een beetje af wat de waarde van zo'n getal nou eigenlijk is. Het lijkt me niet dat je een interessant resultaat krijgt, tenzij je echt heel hoog scoort.

Posted

Ik had 11 maarja Sommige vragen kan je gewoon 100% anders interpreteren.

Posted

Vanaf wanneer zou je autistisch moeten zijn dan?

Ik zelf heb, volgens een stelletje gompies van het riach, AD(H)D en PDD-NOS. Ik vind het zelf eigenlijk allemaal bull-shit. Ik heb niks (naar mijn mening), ik ben gewoon wie ik ben, ook al is dat anders dan hoe anderen zijn.

Ja, ik ben een hyperactief mannetje, dat zich verdomde slecht kan concentreren, en zich in bepaalde onderwerpen zeer diep kan verdiepen en wel kan concentreren. Ja, ik ben hoog-begaafd en ik doe er veel te weinig mee. Ik kom inderdaad ook vaak over als niet-geinteresseerd en niet geboeid, terwijl ik het wel wil. Ik laat nooit mensen uitpraten, en ben met nieuwe mensen leren kennen vaak ook niet echt de meest sociale, maar om daar nou een naampje aan te geven en mij te vragen of ik ritalin (of wat dan ook) zou willen gebruiken om het tegen te gaan, vind ik kei-harde stierenpoep. Ik ben wie ik ben. Waarom zou ik dit willen veranderen m.b.v. een of andere drug?

Posted

23, heb het zoveel mogelijk naar waarheid ingevuld.

Posted

7 hier. Ik merk wel dat als ik de test een jaar of 6-7 eerder had ingevuld, ik andere antwoorden zou hebben gegeven. Ik denk dat de uitkomst dan een stuk hoger zou zij geweest.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...