Jump to content
PyroForum.nl

AQ-test


morpheus

.  

53 members have voted

  1. 1. Wat scoorde jij?

    • 1 - 7
      6
    • 8 - 13
      16
    • 14 - 19
      16
    • 20 - 25
      8
    • 26 - 31
      4
    • 32 - 37
      1
    • 38 - 43
      1
    • 44 - 50
      1
    • 0


Recommended Posts

20, maar op welke schaal moet ik dit denken? Wat heeft de gemiddelde mens en wat heeft de gemiddelde autist?

Maar het zijn wel echt van die vragen waarvan je weet wat een autist zou antwoorden.

Bijv. deze: "Getallen fascineren mij." De meeste autisten hebben dit en moeite met sociaal contact.

-B.

Link to comment

Vanaf wanneer zou je autistisch moeten zijn dan?

Ik zelf heb, volgens een stelletje gompies van het riach, AD(H)D en PDD-NOS. Ik vind het zelf eigenlijk allemaal bull-shit. Ik heb niks (naar mijn mening), ik ben gewoon wie ik ben, ook al is dat anders dan hoe anderen zijn.

Ja, ik ben een hyperactief mannetje, dat zich verdomde slecht kan concentreren, en zich in bepaalde onderwerpen zeer diep kan verdiepen en wel kan concentreren. Ja, ik ben hoog-begaafd en ik doe er veel te weinig mee. Ik kom inderdaad ook vaak over als niet-geinteresseerd en niet geboeid, terwijl ik het wel wil. Ik laat nooit mensen uitpraten, en ben met nieuwe mensen leren kennen vaak ook niet echt de meest sociale, maar om daar nou een naampje aan te geven en mij te vragen of ik ritalin (of wat dan ook) zou willen gebruiken om het tegen te gaan, vind ik kei-harde stierenpoep. Ik ben wie ik ben. Waarom zou ik dit willen veranderen m.b.v. een of andere drug?

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...