Jump to content
PyroForum.nl

BBQ Poll


BBQ  

28 members have voted

  1. 1. Waar?

    • Miech 's place in Leiden, Zuid Holland
      9
    • RSDZ 's place in Nederlands Limburg
      6
    • Keesthemad 's place in Noord Holland
      8
    • Neutraal
      5
  2. 2. Wanneer?

    • Zaterdag (nu en 2 weken)
      5
    • Zondag (nu en 2 weken)
      0
    • Doordeweeks (nu en 2 weken)
      0
    • Zaterdag (2-4 weken)
      2
    • Zondag (2-4 weken)
      1
    • Doordeweeks (2-4 weken)
      2
    • Zaterdag (4-einde vakantie)
      0
    • Zondag (4-einde vakantie)
      1
    • Doordeweeks (4-einde vakantie)
      1
    • Any time will do
      16
  3. 3. Wil blijven slapen

    • Ja
      12
    • Nee
      9
    • Nee want ik wil niet slapen (telt als een ja)
      7


Recommended Posts

Zo dat is het dan, omdat niemand anders het deed...

Graag iedere vraag beantwoorden, alleen als je ook daadwerkelijk zou willen komen en 1 post per persoon om te vermelden wat je gestemd hebt en hoe je zou komen etc, om het afspreken mogenlijk te maken (via pm niet via dit topic anders wordt het rommel).

Dus duidelijk zeggen wat je gestemd hebt, en waarom.

Ik neem aan dat iedereen het er over eens is dat iedereen een fare share betaald, dus gewoon de gene die het houdt betaald en de rest betaald hem terug.

Lijkt me duidelijk!

Waar?
Keesthemad's huisje (wat een verassing) (als het niet hier wordt stem ik voor miech's place...)

Wanneer?
Maakt me niet zoveel uit

Blijven slapen?
Graag wel ja...

EVEN VOOR DE DUIDELIJKGEID, JE STEM TELT ALLEEN ALS JE HEM DAARNA OOK NOG IN HET TOPIC GEZT HEBT, DIT OM TE VOORKOMEN DAT MENSEN DIE NIET KOMEN TOCH GESTEMD HEBBEN... ER ZIJN NU NAMELIJK 8 STEMMEN EN 4 POSTS...

Link to comment

Waar:
Maakt me niet uit, ik vind het leuk om te komen ongeacht de reistijd.

Wanneer:
maakt niet uit, als ik niet op vakantie ben kom ik wel en verzet ik eventuele afspraken.

Slapen: als het kan graag, maar in gevalk van slaapplaatsen tekort ben ik ook bereid naar huis te reizen.

Leuk idee trouwens! Als niemand maar spul meeneemt, want dan gaan ze ons allemaal oppakken:P en dan word het een dode boel op het forum.

Link to comment

Waar?
RSDZ 's place in Nederlands Limburg

Wanneer?
(almost) any time will do

Kan zo goed als altijd, behalve sommige dagen en de laatste twee weken niet (i.v.m. tweede zit). Maar het zal maar toeval zijn mocht het net op een verkeerde dag vallen. :)

Slapen?
Nee want ik wil niet slapen. ( ja dus :P )

Link to comment

Waar?
Keesthemad

Wanneer?
2-4 weken. Het liefst doordeweeks BTW. Anders zit ik met mijn werk.

Slapen?
Waarschijnlijk wel. (Ja dus.)

[edit] Ik kan vanaf 12 juli niet meer. Dan vier ik mijn verjaardag en daarna ga ik op vakantie. Ik ben dan 9 augustus weer terug. 16, 17, 18 en 19 augustus kan ik ook niet. Dan zit ik bij Lowlands. Voorderest is alles mogelijk voor mij.

[edit2] Ik kan trouwens in het weekend alleen als ik het ruim vantevoren weet.

Link to comment

Waar:
RSDZ, omdat dat het dichtste bij is.

Wanneer:
maakt me niet zoveel uit, maar ik weet dat ik de komende 3 weken niet vol zit, dus 2-4 ingevuld. Waarschijnlijk heb ik op zaterdag de meeste tijd, en op zondag is toch nooit iets te doen.

Slapen: als het even kan graag. Is eigenlijk niet nodig maar toch ook wel leuk voor een keer.

Link to comment

Waar: Keesthemad, maar eigenlijk neutraal. (Ik heb ktm gestemd)
Wanneer: es ist mir egal, als het maar op een zaterdag is. Dan hoef ik de volgende ochtend namelijk NIET om half 6 uit mijn bed, en kan ik ook blijven slapen. (Deze peer bezorgt de ochtendkrant.)
Slapen: Ik ga wss niet slapen, maar ik wil er best mijn nacht doorbrengen. :)

Link to comment

Waar?
RSDZ 's place in Nederlands Limburg

Wanneer?
Ik heb op zaterdag en 2 weken gestemd, maar in de week en zondag gaat het ook (beetje fout gestemd sorry daarvoor, maar aangezien het waarschijnlijk toch zaterdag word)

Slapen?
Nee want ik wil niet slapen. ( ja dus )

Klein foutje in deze poll: Als de meesten naar RSDZ gaan en de meesten nu en twee weken ook, maar deze gaan bijvoorbeeld niet naar RSDZ, snap je waar ik heen wil? Maarja zo hebben wij toch een idee.

Link to comment

Waar?
Miech 's place in Leiden, Zuid Holland

Dit is voor mij het makkelijkste via de trein te berijken denk ik. Ik woon in Rotterdam. Maar waar de BBQ ook word gehouden, ik ben erbij ;) ! Dit is alleen mijn voorkeur.

Wanneer?
Any time will do

Poeh, dan kom ik toch een keertje niet bij mijn werk opdagen :P

Wil blijven slapen
Ja

Ja anders moet ik de laatste trein pakken en ik houd er niet zo van om op tijd weg te gaan :) . Dus daarom is blijven slapen de enige optie voor mij.

Nou ik kijk ernaar uit en hoop dat er snel wat wordt beslist :P . Als er nog hulp nodig is met plannen/organiseren etc dan hoor ik het wel, sta klaar om een handje te helpen. Succes verder nog met alles!

Oi!!

Link to comment

Snel voordat ie op slot gaat! :P

Waar?
Heb Keesthemad gestemd, maar RSDZ's nederige stulpje zal ook mogelijk zijn.

Wanneer?
Einde vakantie, als er een datum gezet is kan ik kijken of ik kan, ik moet ook nog werken.

Slapen?
Nee want ik wil niet slapen. (Wordt een lange nacht gok ik :) )

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...