Het lijkt me een bijzonder goed idee om een short question thread te hebben zoals op sciencemadness.
Dus ik wil dat bij deze voorstellen aan gamekeeper, de mods, en de leden.
Voordelen:
-Algemene forum blijft netter.
-De gelegenheid dingen te vragen waarbij dus geen nieuwe topics gemaakt hoeven worden.
-Prettig om snel en direct te kunnen vragen en beantwoord te worden.
-Een laag laagdrempelige mogelijkheid voor nieuwkomers.
-Vragen te kunnen stellen die normaal gesproken te klein of onbelangrijk zijn om in een topic te stellen.
Echter is het dan niet de bedoeling dat mensen niet meer hoeven te zoeken naar een antwoord.
Tevens zou het dan niet toegestaan moeten zijn om domme gevaarlijke of zinloze vragen te stellen.
( dit laatste lijkt me duidelijk i.c.m. de PF regels)
Anyways,
Ik vind het persoonlijk een goed plan.
Ik ben benieuwd wat jullie denken.
Oké, dus het moet echt dik zijn. Rol je op gevoel of doe je echt een bepaald (minimaal) aantal lagen?
Op het forum hier heb ik iemand gevonden die een tutorial had gemaakt, maar helaas ging het om een filmpje dat hij op YouTube had geüpload en die is niet meer zichtbaar.
Als ik zelf op internet zoek krijg ik niet echt hele duidelijke antwoorden...
Ik probeerde het met kraft papier, maar daar heb je verschillende diktes in. De rol die ik had was te dun en begon daardoor te "golven". Je moet echt tegen karton aan zitten om nette sterke tubes te maken.
Ja oké, dat begrijp ik. Dat is altijd zo, een ongeluk of probleem komt bijna altijd op het moment dat je het ook niet (meer) verwacht.
Nog meer top ideeën! Hier kan ik wel even mee door denk ik.
Maar je hebt het over te dun papier, waar moet ik dan aan denken?
Haha als ze heel oud zijn ja Ik ben blij dat ik mede door veel te leren en voorzichtig te zijn er zonder kleerscheuren van af ben gekomen. Je kunt nooit zeker zijn van 100% veiligheid, een ongeluk zit in een klein hoekje en het kan de beste overkomen. (Kijk naar Mumbles van APC Forum)
Weet je hoeveel papier ik heb weg moeten gooien voordat ik bruikbare tubes had, wat een verschrikkelijke herinnering Mijn grootste fout was om te beginnen met te dun papier, dat begint meteen te kreuken. Maar inderdaad, de spiraal gerolde kokers in Al folie verstevigen is een goeie.
Ik heb ook een keer een strook papier (met lijm) opgerolt om een schroevendraaier om zo een snozzle te maken, dat werkt ook.
---------------------------------------------------------------------
Deze topic is bedoeld voor het stellen van korte vragen.
---------------------------------------------------------------------
Goeiendag,
Het lijkt me een bijzonder goed idee om een short question thread te hebben zoals op sciencemadness.
Dus ik wil dat bij deze voorstellen aan gamekeeper, de mods, en de leden.
Voordelen:
-Algemene forum blijft netter.
-De gelegenheid dingen te vragen waarbij dus geen nieuwe topics gemaakt hoeven worden.
-Prettig om snel en direct te kunnen vragen en beantwoord te worden.
-Een laag laagdrempelige mogelijkheid voor nieuwkomers.
-Vragen te kunnen stellen die normaal gesproken te klein of onbelangrijk zijn om in een topic te stellen.
Echter is het dan niet de bedoeling dat mensen niet meer hoeven te zoeken naar een antwoord.
Tevens zou het dan niet toegestaan moeten zijn om domme gevaarlijke of zinloze vragen te stellen.
( dit laatste lijkt me duidelijk i.c.m. de PF regels)
Anyways,
Ik vind het persoonlijk een goed plan.
Ik ben benieuwd wat jullie denken.
Groetjes Useruno
:P