Jump to content
PyroForum.nl

Ouders...


Recommended Posts

Bedankt :P

En ik heb al veel gelezen hier maar zoek nog wat duidelijkere dingen. En natuurlijk ga ik me zo verantwoordelijk mogelijk gedragen :D Ik zoek eigenlijk nog een wat beter uitleg over hoe je veilig en goed je stoffen kan vermalen (zonder kogelmolen) en mengen.

Nou vermalen kan natuurlijk tussen een krant en met de schoen alleen lijkt mij niet het veiligst bij bepaalde stoffen :P

Ik ga nog even een tijdje op google zitten iig


Nash

Zo... het een beetje gezegd tegen mijn moeder die zei: Nou daar moet je het nog maar even met vader over hebben zolang het maar veilig gebeurt iig. :)

Nu nog even het gesprek met mijn vader aan en ik ben Ready to roll.


Nash.

Volgende dubbelpost is een warning. T.

Link to comment
  • 1 month later...
  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

Oke, mijn moeder is een beetje doorgeslagen :D Ze weet dat ik een motor (wasmachine of een elektrische motor) ga kopen en een printer uit elkaar ga halen voor de rollers van mijn ballmill die ik binnenkort ga bouwen. Ze zei meteen al:"Ja je gaat weer eens rare dingen doen>" Haar gezeur erover is alleen maar erger geworden nu ze een fles spiritus en een pot zoetstof (voor de maltodextrine) in mijn kamer heeft gevonden :):P Ze zei net:"Ik bel zo de politie! Waarom ben je geen normale jongen, je kan zo het gesticht in met je stomme sites (lees: Pyroforum, AVP e.d. Gelukkig staat alle sbij een vriend in de schuur, want anders zou ze al mijn KNO3 e.d. eruit gooien en zelfs mijn teokomstige ballmill :D Ik wou dat ik het beter getroffen had qua ouder(s) :D
MVG,

Nitraatje22

Link to comment

@nitraatje22. Je hebt vergeleken met mijn ouders niet echt fijn nee, je kunt wel pyro doen als je ouders niet thuis zijn en dan alle sporen uitwissen. Maar is niet zonder risico, en als er wat mis gaat is mammie er niet om je te troosten:P.

Waarschijnlijk zecht je moeder dat om je een beetje bang te maken, laat je ouders zoals eerder genoemt zien dat je veilig werkt, laat zien dat je heel goed weet waar je mee bezig bent en zorg ervoor dat ze een beetje vertrouwd worden met al je bezigheden.

Ik mag momenteel niet meer aan pyro doen maar regels zijn er om te breken, als mijn ouders een vermoeden hebben zeg ik dat ik een andere scheikundige proef aan het doen ben. Mijn chems en tools pakken ze gelukkig voorlopig niet af want ik heb er onderhand behoorlijk wat zakgeld ingestopt. (Daar hebben ze blijkbaar een zwak voor. :P ) Het enige waar ze zich dood aan ergeren en regelmatig kwaad over worden is de rotzooi die ik altijd maak al mijn gereedschappen, tools en glaswerk liggen bezaaid door mijn werkplek het enige wat ik altijd direct opruim en schoonmaak zijn eventuele gemorste chemicalien.

Link to comment

×
×
  • Create New...