Jump to content
PyroForum.nl

Rookbom 1kg Kas


Recommended Posts

Leuke rookbom, jammer dat er zo veel wind stond, maarja wat wil je met deze tijd van het jaar ;)
Had je theedoeken gebruikt, of keukenpapier?
KNO3-based rookbommen zijn voor mij duurder dan KAS-rokers. Ik kan niet aan de 25kg zakken KNO3 komen, wat je dan wel kunt gebruiken voor rokers, omdat dit natuurlijk veel goedkoper is. Ik kan alleen aan de tech.-grade KNO3 komen.. Die wil ik liever voor BP gebruiken. En KAS is natuurlijk erg goedkoop.
Ik kan me voorstellen dat anderen dit ook hebben.

Goede keuze wat betreft de muziek. :P Als je nou had doorgespoelt zou het nog beter zijn. :)

Link to comment

Met kno3 tekort heb ik geen problemen,ik ben ondertussen ook al even bezig met Mp vuurpijlen .

Ik ben al even gestopt met rookbommen,ik heb bij deze katoenen doeken gebruikt .

Ik had het filmje eigenlijk al 1 jaar thuis liggen,nooit eraan gedacht het te uploaden.


Normaal gaat de link nu wel,het filmpje stond pas op Youtube,en de server kan soms niet goed volgen.

Link to comment
  • 6 months later...
Eeey,
Hoe heb je hem gedroogd?? Op de verwarming??

Heeft ooit al iemand geprobeerd de mix van H2O+KAS+Suiker te filtreren, zodat AN(aq) + suiker(aq) overblijven. En dat met keukenrollen 'bemixd'. Zo ja, hoe was het resultaat,
Groetjes, KAS


Waarom zou je dat willen, om het zuiverder te maken :P .
Is toch helemaal niet nodig?
Link to comment
Waarom zou je dat willen, om het zuiverder te maken :P .
Is toch helemaal niet nodig?



Misschien is de kwaliteit dan een heel stuk beter maar dat week niet.
Ik denk dat de Kalk in de KAS voor een vertraging in de ontbranding zorgt.
Zou je het filtreren dan heb je een snellere verbranding.
Als iemand het beter weet dan ik, ik hoor het graag.
Groetjes, KAS
Link to comment
×
×
  • Create New...