Jump to content
PyroForum.nl

Complete Tutorial


Guest Asian Thunder

Recommended Posts

Guest Asian Thunder

Weet iemand hier op internet een aantal complete tutorials testaan over pijlen/raketten?
Zelf weet ik alwel hoe je rookbommen en knallers kunt maken, alleen met pijlen kom ik nog niet zo uit. :lol:

Link to comment

éhéh ik heb het ook niet zo makkelijk gehad om alles zo maar te vinden :lol:. Hier op het forum staat niet echt gedetailleerde uitleg maar wel de basis ik zou zeggen begin daar eens mee. Je kan niet zo maar een kant en klare tut maken over raketten er zijn redelijk veel variabelen.

Link to comment

Probeer eens: PassFire. Voor een bedrag van $50,- voor het eerste jaar en $25,- voor de daarop volgenden heb je een aardige database met alle tutorials voor beginners tot de semi-pro's.

@Danny, ik geloof dat passfire daar nog best bij in de buurt komt? :lol:

Lenn

Link to comment

Ik vind het eigenlijk niet nodig dat er een speciaal topic hierover word geopend. Over rocketry is het lastig gedetailleerde info te geven omdat het hierbij steeds draait om een samenspel tussen specifieke venturi- en core en motormaten, en een brandstof. Je hebt er niet zoveel aan als iemand je verteld hoe 'hij ze bouwt' omdat dit in de praktijk gewoon *niet* te reproduceren is. KNO3/Sucrose geeft hierbij nog de meest constante resultaten.

Verder is er inderdaad al meer dan genoeg over rocketry geschreven op het forum.

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...