Jump to content
PyroForum.nl

Nieuwe forum lay-out


Recommended Posts

Het heeft wel iets maar het is er wel ERRUG druk.... Misschien een kleine detail, maar die 3 bolletjes (H2O neem ik aan? ;) ) vind ik dan wel weer tof! :P

Zoals bij veel websites die hun layout veranderen vinden vel members het in het begin niks omdat je de oude al lange tijd gewend bent.

Link to comment

Eerste gedachte bij het zien van de lay-out: 'Whaah!'. Maar ik vind hem toch wel leuk. Een iets minder contrastrijk kleurenschema is denk ik wel mooier, want dat leidt minder af (vooral als je een goed perifeer zicht hebt). In ieder geval is dat lelijke logo bovenaan eindelijk weg (biedt excuses aan aan maker ervan).

Link to comment

Je kan meer skins installeren, op deze software, en dan kan je kiezen of welke layout je wil. Ik vond dat er wel een paar mooie skins te downloaden zijn voor dit forum. Heb ze niet meer, denk ik. Ik kan er iig niet bij, door dat meningsverschil met mijn tweede harde schijf. :S Ik vind opzich deze skins bij de instellingen en pm's wel goed uitpakken, maar op het forum zelf ziet het er naar mijn mening niet uit.

Link to comment
  • Root Admin

Die script-errors moeten nu verdwenen zijn (bij mij in ieder geval).

Als iemand een andere mooi en passende skin voor PyroForum.nl weet mag hij/zij deze natuurlijk hier posten. Persoonlijk begon die standaard (heeft iedereen) skin me een beetje te keel uit te hangen, dus daarom even een verandering.

Link to comment

Tja, de meeste mensen hebben hekel aan verandering als ze aan iets gewend zijn en functioneerd (behalve met vrouwen dan ;) )

Ik heb geen problemen met het nieuwe layout, alleen....er lijken wat problemen te zijn.
Onder Windows XP werkt met Internet Explorer de "back-knop" niet meer (op twee verschillende PC's getest) Dat is tamelijk vervelend ! Ik zie ook dat Internet Explorer een fout constateerd (Javascript)

Onder Linux (Ubuntu) met FireFox echter geen probleem !

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...