Jump to content
PyroForum.nl

Games


Duvel

Recommended Posts

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik moet zeggen dat dit enorm varieert, hier mijn xfire profiel:
http://www.xfire.com/profile/hardcore666bob/

FPS: CoD4* speel ik al erg lang en zal ik ook nog wel blijven spelen, zoals je kan zien ook een tijdje BF2 en Warrock gespeelt.
Crysis en Far Cry 2 heb ik zelf niet maar vind het zeker wel vette spellen!

*Op de PC, in cracked servers :huh: Ik vind pyro al duur genoeg voor een hobby ^^
Oja en een PyroCoD4 clan lijkt me wel leuk, maar dan zou ik wel een serial moeten gaan kopen.

RTS: Warcraft III, tsja, als ik het een jaar niet speel dan kom ik er opeens weer achter dat het echt een stoer spel blijft.
Wel de custom games dan hè, en GEEN DotA! *grrr*
Command & Conquer spellen blijven ook nog wel leuk maar niet te lang, gewoon af en toe.

Nu nog maar wachten tot Fable II op de PC uitkomt :o Fable rockt!

Gaming rig:
Processor: Quad core 2.4 GHz
Videokaart: NVIDEA GeForce 9600GT Zilent
RAM: 4x 1Gb 800 Mhz
HD: 250GB + 150GB
Moederbord: Asus P5K

Kga laatste tijd wel is naar de game syndicate in Rotterdam, misschien kent een aantal leden dit wel.
Wat leuk :D daar ben ik echt vaak heen geweest, maar nu heb ik een PC die al die spellen gewoon aan kan dus daarna nooit meer gegaan.


Lange post :P Als het maar over een onderwerp gaat waar ik veel over te lullen heb...

Laters! :D Edited by Hardcore Bob
Link to comment

Dan weet ik bij dezen je echte naam, woonplaats en nog het een en andere. Zal ik ook meteen maar eens langskomen :huh: ? Wie weet tref ik je nog wel een keer in BF2 trouwens.

Zijn hier nog mensen die wel eens Trackmania Nations spelen trouwens? Dat is echt geniaal namelijk, al is het niet heel realistisch dat je met een auto looping en dergelijken gaat lopen maken :o .

Link to comment

Oh bedankt miech ik wist niet eens dat het daar stond. :huh:
By the way me adres stond er niet ofso...

Trackmania is wel grappig, maar daar blijft het ook bij, ik vind het een beetje eentoning en ben zelf ook nooit echt fan geweest van sportgames.

Als het over CoD5 gaat zeg ik: Fuck Treyarch, laat Infinityward lekker die games maken die kunnen het tenminste! Met hun schijt WOII theme. :o

@Yellowcard: Stoutert!

Link to comment
Als het over CoD5 gaat zeg ik: Fuck Treyarch, laat Infinityward lekker die games maken die kunnen het tenminste! Met hun schijt WOII theme. :o


Daar heb je zeker gelijk in, het enigste wat leuker is aan cod5 is dat het wat bloederiger is maar daar blijft t bij. Ik heb die WO2 games wel gezien nu. Ik ga em denk toch niet halen :huh: .
Link to comment
Als het over CoD5 gaat zeg ik: Fuck Treyarch, laat Infinityward lekker die games maken die kunnen het tenminste! Met hun schijt WOII theme. :o

Ik neem aan dat je weet dat de CoD-serie met WOII als thema begonnen is en gemaakt werd door Activision? De originele Call of Duty blijft voor mij toch nog de leukste.
Modern warfare... Bah.
Link to comment

Kan je misschien nader uitleggen waarom je WOII leuker vind?

Als je hetzelfde aan mij zou vragen over Modern Warfare dan zou ik zeggen:
Door de moderne wapens die gewoon veel beter en mooier zijn.
Dingen die ook gewoon echt vet zijn, zijn o.a. de perks, de Special nades, de Weapon attachments en de Powerups. (UAV, Airstrike, Heli)

Niet dat ik de andere storylines ken, maar die van CoD4 singleplayer vindt ik echt wel wreed. :o

Edited by Hardcore Bob
Link to comment
Kan je misschien nader uitleggen waarom je WOII leuker vind?

Ja ik wel.
Ik ben altijd al zeer geinteresseerd geweest in wat er gebeurt is in de WO II.
Weet er zeer veel van.
En dan de mogelijkheid zelf met de wapens te spelen in een spel, is dan helemaal de shit.
Die moderne oorlog hoeft voor mij ook niet zo.
Link to comment

Kijk, het is leuk die WO2 games maar nadat al die WO2 spellen de afgelopen tijd helemaal in zijn wordt het saai vindt ik. Geef mij maar modern/future warfare. Alhoewel future ook wel erg onrealistisch kan zijn valt dat voor mij ook vaak af(bijv. gears of war).
Net als die perks in CoD4 zijn leuk, alleen zit er ook deels een onrealisme in, kijk naar de perk martyrdom dat slaat echt nergens op, hoe kan er in godsnaam een granaat op de grond vallen als je dood gaat.

Ik wacht nog altijd op een spel dat zich in deze tijd afspeelt met online levels die een stuk groter zijn dan in CoD4 online en dan gewoon team deatchmatch zonder respawn. Dat is realistisch.

Sowieso zijn de spellen tegenwoordig nog niet alles, want het gebeurt vaak genoeg dat je zit te gamen en dat er een gozertje tegen een muur aanligt waar zijn benen in verdwijnen. Ik hoop dat dat soort dingen ook worden verholpen in de toekomst, maar daar schijnen nogal lastige formules voor nodig te zijn.

De games de komende jaren zullen nog veel verbeterd worden. Blu-ray disks kunnen geloof ik ruim 100gb op kunnen slaan. We zullen zien.

Link to comment
Ja ik wel.
Ik ben altijd al zeer geinteresseerd geweest in wat er gebeurt is in de WO II.
Weet er zeer veel van.
En dan de mogelijkheid zelf met de wapens te spelen in een spel, is dan helemaal de shit.
Die moderne oorlog hoeft voor mij ook niet zo.

Precies. Daar komt voor mij nog bij dat ik niet heel veel zie in het afknallen van arabieren in een of ander vaag, dan wel niet verzonnen, landje. "Meevechten in een stuk van de geschiedenis" vind ik een stuk leuker, zeker met de wapens uit die tijd. Spellen waarin eerlijk genoeg de Duitse wapens, zoals in het echt, superieur zijn staan bij mij boven Amerikaans propaganda en airstrike's op mafkezen met een 12e hands russisch wapen.

Gears of War vind ik dan weer wel heel leuk, maar dat lijkt me toch een ander soort shooter dan bijvoorbeeld CoD4. Niet vanwege de third person view of plaats/tijd, natuurlijk.





P.S:
Ik wacht nog altijd op een spel dat zich in deze tijd afspeelt met online levels die een stuk groter zijn dan in CoD4 online en dan gewoon team deatchmatch zonder respawn. Dat is realistisch.

Grotere levels worden bij maar een handje vol - niet bij "Modern Warfare", voor zover ik bekend ben dan - shooters gemaakt, maar dit heeft meer te maken met wat mensen liever spelen dan onkunde van gamedevelopers. Spellen met TDM zonder respawn zijn er helemaal in overvloed. Wanneer je dit echter met grote levels gaat combineren zou het voor iemand die relatief snel omkomt té lang duren tot hij weer kan spelen. Leuk als de overlevende mensen en masse besluiten een sniperrifle te gebruiken...
Link to comment

Er is nog steeds een wapen dat granaten kan afschieten hoor :o
Of je hem wilt kopen is natuurlijk persoonlijk, ik wil je geen spel aanpraten wat jij niet leuk vindt, maar het is gewoon een enorm intens spel. Het ziet er gelikt uit en ik vind het minstens net zo leuk als CoD4. Er zit zelfs weer een vliegtuigmissie in, die beter is dan die in CoD 4, mocht je dat aanspreken. En jappen slachten(ja, de helft van de tijd speel je in Japan) is toch wat anders dan standaard WOII.

Link to comment
  • 5 months later...

Oh god, jij ook al :D

Ik ben op dit moment toch echt weer met wat andere dingen bezig(hoewel ik moet bekennen dat ik ook een mybrute heb), net een nieuwe pc met een dikke videokaart dus ik speel op dit moment:

Empire: Total War
Fallout 3
Crysis
FarCry 2
Dead Space (aanrader!)
Bioshock
Assassins Creed
CoD 5

Heeft iemand al Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena gespeeld? Hoe is het?

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...