Jump to content
PyroForum.nl

KAS-SUIKER ROOKBOMMEN


Guest

Recommended Posts

  • Replies 881
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mijn vooraad rookbommen voor nieuwjaar van keukenrol tot nu toe :



Nog even inpakken en klaar is kees, heb vooral niet zuinig gedaan met sterretjes :P .

Nu heb ik ook nog dezen zak met stoffen doeken met kas+ suiker, nu heb ik het probleem dat dezen niet goed aan gaan met wat sterretjes, iemand nog een idee :?:

Link to comment

ik heb nu bommen liggen maare ik kan me niet aanmelden op die site voor fotos op internet te zetten :P ze zeggen dat ze me een emailtje met een wacht woord sturen maar dat doen ze niet

ik heb vaak last van de wind dan zie je nauwlijks hoeveel ervanaf komt

Link to comment

ik heb bij mijn pringelsbus formaat rookbommen ( zie hier boven op de pagina ) drie rijen sterretjes van boven naar beneden, ik wou gewoon erg zeker van zijn dat het aangaat :P moet ik wel 3 sterretjes aansteken maar dat boeit niet.

Maar ik heb ook nog stoffen doeken maar die krijg ik niet aan met paar sterretjes in het midden, en ze zijn kurkdroog, meschien heel pakje erbij doen dan maar ;) ....

nog fijne kerstavond...

Link to comment

Mensen ik heb een probleem met de rookbom!!!!!! :P
Ik maak hem zo als jullie hem voor doen alleen als ik hem aan steek drukt hij hem uit de bus. :evil:
Wie zou mij daar mee kunnen (willen) helpen???????

Ik heb de verhouding 240 kas en 160 suiker en heet water ( het staat net onder water) en in een pringels bus.

Ook heb ik het strak op gerold met alles er op en aan wat jullie ook doen en toch gaat het mis?????????

please wat doe ik fout!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment

ten eerste, kon je dit niet in een ander topic zetten, een al bestaand topic en ik denk dat hij eruit gedrukt wordt omdat je bus dicht is van onder, de rook binnenin zorgt voor best veel druk en bij aluminium folie kan de onderkant makkelijk open gaan, bij een pringles bus denk ik niet, maar even een vraagje, rookt hij nadat hij eruit gedrukt wordt nog wel of stopt hij ook meteen met roken ?

Link to comment

Ik heb hetzelfde probleem gehad de eerste keer.

1. De rookbom zelf was totaal cm kleiner in doorsnee dan me bus, hij kon dus glijden in de buis.
2. idd, de druk werd te groot en daarom drukte hij hem eruit.
3. als je hem in het alu-folie wikkelt, wil het ook best zonder een pringles bus hoor.

Link to comment

ten 1ste: sorry voor dit topic had niet gezien dat er al 1 was over dit. :P
ten 2de: hij blijft wel roken na dat hij uit de bus is maar niet echt lang.
ten 3de: ik heb nu gaten in de bus gemaakt en hij blijft nu wel goed branden en zonder bus werkt ook wel goed gewoon goed dicht plakken.
ten 4de: ik denk dat ik het nu aardig goed voor elkaar heb met de rookbom maar als iemand not tips heeft hoor ik dat graag. :twisted:


bvd arjan ;)

Link to comment

×
×
  • Create New...