Jump to content
PyroForum.nl

LOGO Ontwerp Wedstrijd 2 (PyroForum.nl)


Recommended Posts

Dit is de nieuwe logo ontwerp topic.

Eisen aan logo:
hoogte: 68 pixels
breedte: max. 500 tot 600 pixels
moet in ieder geval de volgende tekst bevatten: "PyroForum.nl"
achtergrond: bij voorkeur transparant
edit-able afbeelding moet bijgevoegd zijn (.psd etc.)

(by Gamekeeper)

=============================================================

Beetje gepaintshopt.
Mooi?



Hier zie je mijn paintshop scherm met probeersels.. ;) Nog niet eens echt vol hier..

(kleine goedkope gif hier hoor, geen zin om deze screen in kwaliteit op te slaan :P)

Link to comment
  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hierbij een variant op mn eerdere logo (waarvan ik ineens het originele werkbestand niet meer kon vinden). Transparantie lijkt op een of andere manier verloren te gaan als ik m'n bestandje exporteer als .jpeg, iemand enig idee waarom?



En met transparante achtergrond:



Met dank aan supermantoine hieronder ;)

Link to comment

Omdat een jpg bestand niet transparant kan zijn. Hiervoor moet je het exporteren naar een GIF bestand. Eventueel moet je dan nog kiezen welke kleur je transparant wil laten zijn (afhankelijk van de gebruikte software, sommige software laat iets wat niet ingekleurd of wit is transparant).

Link to comment
  • 1 month later...

Gamekeeper kun je niet weer een logo doen bovenaan het forum? En die dan ook gebruiken op de wiki pagina? Volgens mij als we weer een soort wedstrijd houden, komt er heel wat moois uit of gewoon die vorige gebruiken...
Of kan het niet veranderd worden?

-B.

Link to comment

Één probleem. Tegenwoordig dient er Pyroforum.nl te staan, geen Gamekeeper Pyro. :)
En waarom deze site meteen met grote explosies associeren? (Ik neem aan dat dat gele vlek-ding een explosie moet voorstellen?)

Voor de rest ziet het er wel goed uit.

Link to comment
Één probleem. Tegenwoordig dient er Pyroforum.nl te staan, geen Gamekeeper Pyro. :)
En waarom deze site meteen met grote explosies associeren? (Ik neem aan dat dat gele vlek-ding een explosie moet voorstellen?)

Voor de rest ziet het er wel goed uit.


euhm, ik kan dat zo veranderen en die gele vlek ding is een explosie altans vuur.
Link to comment
Als je het PDF bestand nog wil PM me ^^
Dat moet zeker een .psd zijn? PDF betekent portable document format, en is een bestandsformaat voor documenten (tekst dus).

Misschien is het een idee om een nieuwe ontwerpwedstrijd te starten? En dan dat je er bijvoorbeeld 'modheid' of verwijdering van je warnings ofzo mee kunt winnen?
Link to comment

Moderator worden alleen omdat je een beetje goed kunt Photoshoppen lijkt mij niet overeen te stemmen met de denkwijze van GK en het doel van dit forum...
Dat zou hetzelfde zijn als een wedstrijdje "beste ballenjongen" met als prijs een basisplaats in Oranje :)

Zelfde met Warnings: je hebt die warning omdat je gewoon te stakkerig bent om de regels te lezen of ze toe te passen in je posts; je Photoshop-skills veranderen daar niks aan...

Link to comment
Dat moet zeker een .psd zijn? PDF betekent portable document format, en is een bestandsformaat voor documenten (tekst dus).


Ja Idd, ik had mij vergist ^^.

Btw, over die prijs. Ik denk dat er niet echt een super prijs ofzo moet zijn of helemaal geen. Ik bedoel wat voor prijs kan je dan geven? Mij maakt het niet zoveel uit, altans recepten om kno3 te maken uit normale producten in NL zou wel leuk zijn.
Link to comment
Btw, over die prijs. Ik denk dat er niet echt een super prijs ofzo moet zijn of helemaal geen. Ik bedoel wat voor prijs kan je dan geven? Mij maakt het niet zoveel uit, altans recepten om kno3 te maken uit normale producten in NL zou wel leuk zijn.

Kno3 van comerciele household producten maken is niet rendabel, hou dit topic aub clean en stel je vragen in het desbetreffende topic of via pm.

EDIT:Damn lijk ik nu een mod. :)
Link to comment

Als iemand een logo wil ontwerpen is diegene zeer welkom.
Hoe meer hoe beter. Maar weet wel van te voren dat er GEEN prijs whatsoever mee te verdienen is!
We zitten hier allemaal omdat we elkaar willen helpen. Het zou een beetje stom zijn op een Pyro forum prijzen uit de delen voor mooie plaatjes.

Wat je kan 'winnen' is eeuwige roem en de dank van je mede members.

Gr33tZ

Link to comment

Hier een probeerseltje wat ik een paar weken terug eens had gemaakt.

Ik zal nog eens wat dingen uitproberen, maar eigenlijk moet er ook een standaard logo zijn, dat niet direct een banner is. En dan kan dat logo wel in de banner gebruikt worden.

Link to comment

Ik vond nog wat oude probeersels op m'n computer, en ben daar mee aan de slag gegaan :) :

Beetje standaard:


Grunge/Dirt:


Metal:


Retro:


Natuurlijk kan alles veranderd worden, als jullie zeggen welke "stijl" het beste passende is kunnen andere members en ik daar gewoon op verder werken...

PSD-file dan ook maar:
new1.psd


Cold

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...