Jump to content
PyroForum.nl

I-Doser


Recommended Posts

Lieve mensen,

Gezien het drukke gediscussier in het topic hiernaast open ik dit topic.

EERST, of we het er nu over eens zijn dat het werkt gaat het in dit topic niet, iedereen post wat hij of zij geluisterd heeft, hoe, hoe lang, en wat de uitwerkingen waren.

Liever geen reacties hier op maar gewoon alleen zodat we weten wat we er aan hebben!

Link to comment

Ik heb de dinovorum(salvia) en cocaine geprobeerd, werkte niet echt, ik kreeg alleen een beetje een licht gevoel in me hoofd, maar dat wijt ik aan het 'placebo' effect, ik denk dat je hier best trippende toestanden mee kan krijgen als je helemaal gaat mediteren en gaat trippen op het geluid, maar ik vind nou echt niet dat het ook maar enigzins op echte salvia of cocaine lijkt, en ik heb me best gedaan door te relaxen en niet te gespannen te luisteren, het enige wat gebeurde is dat ik bijna in slaap viel aangezien ik vet verrot ben.

Maarja ik vindt het gewoon een raar idee dat je met bepaalde golflengte veranderingen een specifieke drugs zou kunnen simuleren, cocaine is in het echt veel chiller, en salvia daar zit je niet echt normaal meer van, als je daar een beetje van rookt, en het zou me verbazen als de superhalucinerende i-doser tunes ook maar dichtbij het effect van echte paddo's of peyote(mescaline) kan komen, en ik weet het ik heb zo een beetje teveel al in me leven gebruikt, en geloof me het is een levens veranderende ervaring als je paddos of mescaline of ketamine in het echt doet.

Maarja het gaf me wel een raar gevoel.

Hierbij sluit ik mijn mening af, en ik wil iedereen gewoon zeggen als het voor jou goed werkt trekt je dan niks aan van deze post, het is zowiezo minder slecht voor je dan "normale" drugs ;) (van je oren weet ik het zo net nog niet :) )






Lttrrzz

Link to comment

Mooie post pepcore, ben het met aantal dingen eens. Ik heb de opium dose geprobeerd en het had wel degelijke een (klein) effect. Maar dit is natuurlijk het placebo effect. Hoe dan ook, ik ga het nog wel eens proberen en ook andere doses omdat het toch iets grappigs is. Maar wil je het echte goede effect moet je natuurlijk "the real thing" doen.

Al bij al is het iets leuk om mee te experimenteren en spelen maar om serieus high te worden kan je het niet gebruiken. :)

Link to comment

Vannacht heb ik LucidDreams geprobeerd, echter ik had geen koptelefoon, dus ik heb het gewoon over de stereo gezet. Ben in mijn bed gaan liggen (niet te hard gezet) en ben van 0-100 gaan tellen op het ritme van mijn ademhaling en weer terug. Na ik gok een minuut of 5 kreeg ik het heel erg warm in van die vlagen en zo'n soort body buzz. Dit was echt een lekker gevoel. Na 15 minuten kwam mijn moeder binnen dat die herrie uit moest want ze kon niet slapen, toen was ik boos en nog 5 minuten doorgeluisterd daarna met de "muziek" zachter maar het was nog te hard...

Toen gaan slapen, waarschijnlijk de mafste slaap die ik ooit gehad heb, dromen wisselden elkaar af en ik kan me nu nog 50 verschillende dingen herinneren die ik gedroomd heb, ik werd absoluut uitgerust wakker 6 uurtjes later en achteraf gezien vraag ik me af wat er gebeurd was als ik het helamaal afgemaakt het met koptelefoon.

Btw, ik denk dat dat tellen heel belangrijk is omdat je dan nergens op gefocussed bent en in weze aan het mediteren bent.


Dose: LucidDreams (15 van de 30 minuten)
Manier: In bed met stereo en van 0-100 tellen
Effect: Heel veel gedroom, warm oplopend en aflopend gevoel, body buzz (lichtjes).
Mening: Eerste die ik geluisterd heb en als het op deze manier al zo werkt...

Link to comment

Hmm, die lijkt mij ook wel een leuke. Die zal ik straks ook eens uitproberen, maar dan wel met hoofdtelefoon. Ik mijn bevindingen hier weten te posten. :) Het tellen dat je daar aanhaalt is inderdaad iets goeds, dat zal ik dan ook maar toepassen.

Link to comment

Mja, bij elke (of toch zo goed als elke) trip drugs krijg je na je high periode een down periode. Dat is logisch, bij sommige is dit harder dan bij anderen. Ik vond dat altijd een echt k*t. Daarom heb ik nog geen van die soort uitgetest en ben ik dat voor het eerst ook niet van plan. :) Ik was eerst niet zeker dat het bij dit ook datzelfde effect had maar blijkbaar dus wel, toch nog ff wachten dan.

Link to comment

Ik heb gisteren ook Lucid dreams geprobeerd, dit was wel vet idd.

ik heb niet al te intensief geluisterd, gewon tussendoor msnen enzoo, en toch enorm veel gedroomd tijdens mijn slaap, viel ook als een blok in slaap en idd lichtjes in het hoofd enzo.


Vanochtend frenc roast geprobeerd, en man dit werkte, ik kwam zoals gewoonlijk als een zombie mijn bed uit, ff douchen en wilde weer mijn bed in duiken toen ik me die dose herinnerde.
Ik nam m en BAM energiek, wakker, actief alles wat je maar kan wensen op een donderdagmorgen :) .

Ik geloof er nog maar half in, morgen ofzo ff crystal meth ofzo proberen, zo'n very strong, als ik dan echt ga trippen, dan geloof ik dr wat van... Maar French Roast kicks ass ;) .

grtz

Link to comment

Ik heb op school vandaag tijdens een zeer verveeld uurtje "Peyote" geprobeerd. Toen ik ongeveer halverwge was werd ik een beetje draaierig, en had ik geen behoefte meer om verder te luisteren. Toen heb ik de oordopjes aan een vriend van me gegeven en "Marihuana" gestart. Hij zei dat het wel een beetje lijkt op de effecten van wiet, maar dan veel minder sterk.

Ik weet niet helemaal wat ik ervan moet denken, maar het is wel geinig.

Link to comment

Ik heb gisteren Marihuana geprobeert, maar niet afgemaakt omdat ik in slaap viel. Ik merkte toch wel een heel klein beetje van het effect. Maar dat ik in slaap viel kwam niet door de dose, maar meer omdat ik heel moe was, ook daarvoor al.

Ik zet hem op mijn I-pod en ga hem vanavond aan vrienden laten luisteren. Kijken wat hun mening is. Zal ik hem zelf ook nog een keer proberen.

Dose: Marihuana. Ik denk een kwartier van het geheel.
Manier: Op bed liggen, met een goede koptelefoon.
Effect: Inderdaad kreeg ik het gevoel dat ik er stoned uitzag. Dat je oogleden een beetje zwaar aanvoelen.
Mening: Ik vond het best leuk.

Link to comment

Daarnet nog morfine geprobeerd. Volle dosis, alle omstandigheden goed en ik merk er geen zak van. :/ 1 die half werkte en 1 niet. Ik geloof het toch niet zo hard, geef mij maar het echte spul. Dan heb je tenminste insta resultaat en wat voor resultaat dan nog. :)

Link to comment

Ik heb gisterenavond 'Opium' geprobeerd. Op het einde voelde ik me een beetje raar maar je zou voor minder als je 30 minuten lang naar zulke muziek geluiden luistert.

Dose: opium, 30min (helemaal).
Manier: op bed liggen, duistere kamer, met oortjes die jammer genoeg een lichte ruis hadden.
Effect: raar gevoel op het eind maar niets van de gehoopte effecten.
Mening: verspilde tijd?! Misschien heeft het niet gewerkt omwille van de oortjes.

Link to comment

Ik ben nu high on morphine, zoals ze zeiden.

"Everything is just good. Everything is just good."


Ik denk trouwens dat als het niet werkt het misschien in je hoofd
zit dat het niet KAN werken. Ik dacht dat ook een tijdje, en guess
what? De derde en vierde keer opium voelde ik ook weinig.

De eerste twee minuten na het opzetten van de dose werkte het al,
ook tevens mijn hoogtepunt. Wel chill dat instant result.

Link to comment

Ik heb net Opium volledige dose geprobeerd en had af en toe een beetje vaag gevoel maar dat heb ik wel vaker dus ik denk niet dat het heeft geholpen. Ik had dezelfde omstandigheden als een maat van mij nagebootst die er wel effect van had. Ik geloof er wel in maar het werkt nog voor geen meter.

Gister ook Trip1 geprobeerd en dit had ook geen effect. Lucid Dreams had wel een beetje effect, maar niet echt goed.

Ik ga het nog wel een paar keer proberen maar ik denk niet dat het gaat werken. Het kan zijn dat ik er niet gevoelig voor ben door mijn emotionele ervaringen van vroeger. :)



Greets

Link to comment
It's all in the mind... En daarom is het echt, als je er in geloofd dan werkt het.


Precies, maar ik geloof er ook "niet" in. Toch kan ik me er vanaf zetten als ik me op
een bepaalde manier focus, dan lukt het. Of het nou in the mind is of niet, het wordt
er zeker niet minder hevig op.

@flamekeeper: Weet je zeker dat je denkt dat het werkt? Het gaat hier over wat
je onderbewust denkt (een manier is om bv heel erg lang in je hoofd te herhalen
dat het werkt, zo gaat je onderbewustzijn daar opbegeven moment in geloven).

@Prophet: Zo heb ik me een tijdje ook gevoeld, maar ik had al van de (denkbeeldige)
opium genoten en werd eigenlijk een beetje verdrietig. Ik heb geen idee hoe het
uiteindelijk zo is gelukt dat ik het nu weer wel voel.

Morphine is ook goed :).
Link to comment

Je moet niet alleen denken dat het werkt, je moet het echt geloven. En dat is nou hetgeen waarbij het bij mij misloopt, ik weet gewoon dat het alleen maar een placebo is. :) En ik voel er niets meer voor om nog eens een half uur naar wazige tonen te luisteren om te hopen dat ik wat effect krijg, voor mij is het afgelopen. Dan kan ik evengoed hard concentreren en denken dat ik helemaal weggeraak van 1 pijnstiller en die dan pakken want dan is het effect waarschijnlijk nog beter. ;)

Link to comment

Volgens mij is het ook een soort van gewenning. Daarom duren de geluidsfragmenten ook zo lang. Je luistert heel lang naar een bepaalde toon en zodra het weg valt missen je hersenen iets. Vanmiddag was ik harstikke moe, dus zette ik de ''A-bomb'' aan. Ondanks dat viel ik met m'n koptelefoon op in slaap voor een paar minuten. Voor rest merkte ik eigenlijk niet veel. Toen ik het geluid uit zette was het net alsof je een discotheek uit stapt. Opeens is het helemaal rustig en stil. Maar das best logisch als je 20 minuten naar een bas geluisterd hebt en de bas dan weg valt.

Link to comment

Ik heb net de "Hand of God" dose gebruikt, it was incredible!

Ik heb iig een uurtje lekker zitten spacen en daarna zo heerlijk geslapen.
Het voelde meer als een enorme stroom gedachten met visualisatie dan slaap,
maar als ik opnoem wat ik allemaal heb gedacht krijg ik dat uur dat ik geslapen heb niet vol.
Het effect was zeker aanwezig :).


Hand of God tezamen met nog een paar doses zijn te downloaden op demonoid.com.

Link to comment

Ja maar mensen, Wat is het idee van placebo? dat je er zo in gelooft dat je alle psychische aspecten al in je hoofd krijgt. Ookal weet je dat het placebo is (tenminste dat geloof ik) kun je toch net zo hard gaan spacen? vergelijk het met dat je dronken bent. Als je eenmaal weet dat je zat bent ga je alleen maar raarder doen omdat je dan een excuus hebt:P nou ik zou zeggen, zogauw je iets denkt te voelen ga dat lekker overdrijven, volgens mij moet je zo'n placebo effect best kunnen beinvloeden. Ik citeer de matrix hierbij: Your mind makes it real:) gewoon geloven dat placebo ook goed werkt dan werkt dat misschien wel weer de volgende placebo in de hand:P

Link to comment

Intressant. Ik ben zo sceptisch als 't maar zijn kan betreft 'iDoser' maar wist toch even geleden het volgende te melden op msn:

[Me] zegt:
ik probeer die idoser maar weer es en hoor nu geluiden die er niet zijn, begin te zweten en raak lichtjes in paniek :S
[iM] zegt:
met welke dose?
[Me] zegt:
lucid dream vreemd genoeg
[iM] zegt:
lol

...wat ik iets later over 'Slaapverlamming' las in een post van Mesh5(?) en Wikipedia's commentaar hierop maken me niet vrolijk.

Auditief:

Voetstappen
Stemmen
Gezoem, gerinkel, geruis, … soms in combinatie met een gevoel van tinteling of vibratie door het lichaam heen



Iemand suggesties? Ik heb namelijk al eens eerder dit geprobeerd, maar was nou niet bepaald overtuigd van de werking en voel me niet aangesproken als het om de kracht van suggestie gaat...
Link to comment

Hmm, ik weet niet of dit iets met het luisteren naar Idoser te maken heeft (want ik heb wel gisteravond nog Idoser zitten te proberen), maar ik schrik me hier toch een beetje. Ik lees nu op wikipedia over die slaapverlamming en herriner me ineens wat er vanmorgen was. Ik werd namelijk wakker (ik kon ook zien) en probeerde m'n arm te bewegen maar had nauwelijks gevoel in me arm. M'n arm lag naast m'n hoofd en ik wilde em fatsoendelijk leggen. Ik kon m'n arm toen wel (met moeite) bewegen maar het was heel raar, want het was net alsof hij niet van mij was zeg maar. Kort daarna ben ik weer in slaap gevallen en een paar uur later wakker geworden.

Link to comment

Heb je dan niet gewoon op je arm geslapen ofzo? Of als je m zo draait boven je ofzo dat er bloedvaten bekneld raken? Dan krijg je namelijk ook dat je er geen gevoel in hebt?Want wat jij beschrijft heb ik als ik op mijn arm geslapen heb of als ik mijn arm op een bepaalde manier boven me heb liggen zegmaar. Uiteraard zonder I-doser. Ik zal die drug ook eens proberen en binnenkort mijn waarnemingen posten.

Link to comment

Hmm, ik weet het niet, ik werd wakker terwijl me arm naast me hoofd lag, maar het probleem is eigenlijk ook dat ik me voor de rest niet zoveel meer ervan kan herrineren omdat ik erna weer in slaap ben gevallen.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...