Jump to content
PyroForum.nl

Shells


Weirdo

Recommended Posts

Ze kwamen ten eerste de buis niet uit. Ik denk dat dit licht aan mijn pulverone. Ten tweede ik denk dat mijn vertraging naar de shell steeds meteen ontstoken wordt door de lift pulverone. Waardoor de shell gelijk ontstoken wordt. Wat kan ik hier aan doen?

Gr Rens


Tja, hoe lang had je jouw meal gemalen? En wat voor soort houtskool had je gebruikt?

Je shell moet luchtdicht zijn zodat deze niet gelijk ontstoken kan worden bij de lift. Dus smeltlijm is dan wel heel handig ja. :D
Link to comment

75/15/10 met 3% dextrin met een mengsel 50/50 water spiritus en dat gemengd met de vijzel. Houtskool was wilgen en heel snel. Maar wat mijn probleem is dat als de liftcup ontstoken wordt dat de lont naar de shell gelijk weg gebrand is. Ik vind het een beetje moeilijk uit te leggen kan je me aanraden om met spollete's te gaan werken thijs?

Gr Rens

Link to comment

:D Camera is prima sjeef,niks op aan te merken.

Je hebt wel zelfkritiek maar ik vond hem helemaal niet slecht,oke break was niet helemaal symetrisch.

Maar ik heb ze wel veel en veel minder gezien,onder andere van mezelf. :D

Die titanium in je lift was ook mooi om te zien. You make me happy Sjeef.

Link to comment

Thnx man! Ja die camera is echt ziek (canon 7D), ik ga maar een youtube accountje maken want ik moet hem heeel erg verkleinen om em normaal te posten en dat is eigenlijk zonde.

Ja Ti in m'n lift heb ik van iemand hier, weet ff niet wie maar het was een goed idee!
Dat is wat zo mooi is aan deze hobby, het brengt blijdschap!

Link to comment

Heb één van Ruby Red/Phiko Blue gerold
twee met Yankie's KP Purple gerold
één met Ti van de starplete
twee misluke D1 glitters

Ik krijg glitter maar niet voor elkaar. Ik denk eigenlijk dat mijn Al te grof is.
Heb het nu met flakes geprobeerd en dat belooft wel wat te doen.

Hier een voorproefje van de rood blauwe combinatie: shell1.wmv

Link to comment
Die was echt mooi :(
Dat is het pyroforum debuut van mijn zoon :(
pdfbq ; Hoe grof is jouw Al? Ik doe het met 250 Spherical Atomized en het gaat prima.. mischien maak je het te nat?
300-400 mesh atomized. Te nat denk ik niet. Heb ze met de starplate gemaakt met 7% vocht. Laat ze ook in koude ruimte drogen. Ze zijn wel mooi hoor, maar glitteren doen ze niet.
Ik heb ook #250. Misschien die maar eens proberen. Edited by pdfbq
Link to comment
Nice man. :( Zeker goed resultaat voor je eerste 3''ers. Het verschil met wel en geen booster zie je hier inderdaad wel goed ja. Hoeveel (en hoe grote) sterren zaten er trouwens in die D1 shell?

Thnx, ben blij dat dat ene dunne blackmatchje toch goed heeft gewerkt.
Ik heb ze niet geteld :( Maar zo zag het van binnen uit.
Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...