Jump to content
PyroForum.nl

Tutorial flash knallers maken

cojonesm

Recommended Posts

Posted (edited)

Dit filmpje gaat over flash knallers maken. Duidelijk genoeg lijkt me.
Dit filmpje is puur ter informatie over hoe je veilig knallers moet maken. Natuurlijk niet thuis nadoen.

tutorial.wmv

Edited by cojonesm
Posted

Hehe, voor alle December-kWeLs. :lol:
Maar wel een duidelijke tutorial, heb je ook nog een filmpje van het afsteken?

(bereid je maar voor op de PM's van de decemberkids, hehe :) )

Posted

Mooie tut, duidelijk en goede muziek :lol:.

Is het niet sneller als je gewoon een beetje kattegrid gebruikt als onderstopje.

Ahja, als je 'het niet gaat nadoen thuis' check dan is eerst hoe je hete lijm reageert op je flash :).

Posted

veracocha, cartblanche (original mix) whehe..

Ik hoop dat dit de december-blaagjes niet te veel helpt, wel een mooie tut!

offtopic: Ik heb vandaag een zonde begaan in mijn pyro-pouze, ik heb wat lopen kloten met blouwe compositie, men handen jeuken :lol: .

• 4 weeks later...
  • 2 months later...
Posted

Even vraagje.

Je doet eerst een stuk wc rol en dan dicht met houtlijm maar aan de andere kant als je flash er in zit moet je dan eerst je lont er in en dan beetje wc papier en lijm pistool? Alvast bedankt!

Gr,

Posted

Je bereikte spijtig genoeg niet het minimum aan zelfstandig-logisch denken. Dit minimum is thans vereist om flash knallers te maken. Spijtig maar probeer het later nog eens.

Posted

Jippie, dat zijn 3 vliegen in 1 klap. Wanneer iemand een vraag stelt die nergens op slaat reageer je of gewoon niet, of je plaatst een ´report´. Als je ergens een Wc aantreft waar een dikke drol ligt, is er ook maar 1 remedie, namelijk doortrekken. Er zelf nog een dikke bruine anjer bij dumpen lost helaas weinig op.

• 1 year later...
Posted (edited)

Mooie tutorial, opzich is dit mij allemaal wel duidelijk.
Is er alleen nog ergens een tutorial hoe je bijvoorbeeld het flash moet vermengen?

Edited by MaDNeSS
Posted
Mooie tutorial, opzich is dit mij allemaal wel duidelijk.
Is er alleen nog ergens een tutorial hoe je bijvoorbeeld het flash moet vermengen?

Tipje.. zoek eens op diaperen :)
  • Create New...