Jump to content
PyroForum.nl

Ouders...


Recommended Posts

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik vind het maar erg verlijderlijk, die gevaarlijke bommen etc.
Helaas mag ik geen vuurwerk uit elkaar halen, maar toch doe ik het.
Denk dat het door de kick komt die je krijgt als je het af gaat steken...


Totdat er een stuk metaal in je achterhoofd steekt. :roll:
Link to comment

Mijn ouders zijn niet echt blij met mijn hobby. Ik blijf haken op rookommen en fonteinen. Ik wil graag meer doen, geen knalvuurwerk, maar vuurpijlen ofzo.

Het komt ook wel dat we aan de voorkant van ons huis een rieten daken hebben. Ze maken zich er veel te veel zorgen over.

Link to comment
Ze maken zich er veel te veel zorgen over.


Nou, dat zou ik ook doen met zo'n Rieten kap....

Maar goed, vertrouwen komt met de jaren (als het mee zit), gewoon er intensief mee bezig zijn en af en toe je vader en moeder er bij betrekken.
Zo gaan ze jou vertrouwen,en kunnen ze eens worden met jou besluit om vuurwerk te maken.
Link to comment

tjah, hoe mijn ouders erover denken,

qua afsteken, laatst gooide ik een nitraat tussen de huizen (dicht bij mijn huis) en mijn pa zei alleen dat ik ff tot 31 dec moest wachten

qua zelfmaken ligt het anders, ze weten wel dat ik het doe, ze vinden het ook wel okee, maar zijn er toch niet helemaal gerust op. ik heb ze al tig keer duidelijk gemaakt dat ik geen gevaarlijkev dingen doe, en geen harde knallen wil maken, maar ze snappen het nog niet :S

na oud en nieuw gaat dat wel veranderen, ik maak namelijk een paar mooie potten, waarvan ik pas achteraf vertel dat ze zelfgemaakt waren :P

Link to comment

Mijn ouders zijn mijn beste publiek,

Dit komt ook omdat ik nooit problemen gehad heb en altijd een blijk van kennis en verantwoordelijkheid gegeven heb, dit neemt niet weg dat ze er niet bang voor zijn maar ik heb ze al veel misopvattingen uit het hoofd gepraat.

Link to comment

mijn ouders weten volgens mij niet eens dat ik hiermee bezig ben. ze hebben we wel al een paar keer gezien op deze site en de filmpjes van rookbommen, dat ik die kijk enzo. ze weten absoluut niet dat ik op mijn kamer alle benodigdheden heb liggen voor een KAS-Suiker rookbom. ik maak hem wel een keer als ik alleen thuis ben :P

Link to comment
  • 2 weeks later...

×
×
  • Create New...